کد خبر : 1714236 | 27 مهر 1399 ساعت 09:25 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلن شیرر: داور و VAR باید پیکفورد را اخراج می‌کرد

آلن شیرر از تکل خشن جردن پیکفورد بازیکن اورتون روی پای ویرژیل فن دایک و اخراج نشدن او به دلیل این خطا به تندی انتقاد کرد.

آلن شیرر: داور و VAR باید پیکفورد را اخراج می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیروز دو تیم لیورپول و اورتون، جردن پیکفورد سنگربان اورتون روی پای ویرژیل فن دایک ستاره لیورپول تکلی بسیار خشن انجام داد، تکلی که آلن شیرر از آن به عنوان خطایی زشت و وحشتناک یاد کرد. تکلی که ممکن است فن دایک را با خطر مصدومیت شدید رباط صلیبی و هشت ماه دوری از میادین روبرو کند. شیرر که به عنوان کارشناس در این باره صحبت می کرد انتقادات تندی هم به داور و VAR وارد کرد که چرا پیکفورد در این صحنه اخراج نشد.

 

1536586

 

تکل پیکفورد روی پای فن دایک هواداران لیورپول و سرمربی این تیم را بسیار خشمگین کرده است. به خصوص به این خاطر که پیکفورد در این صحنه اخراج نشد و نظر داور و تیم VAR این بود که فن دایک در موقعیت آفساید قرار داشت و در نتیجه پیکفورد سزاوار دریافت کارت قرمز نیست.

 

1536588

 

آلن شیرر که به عنوان کارشناس در برنامه مچ آف د دی شرکت داشت در این باره گفت: " این حرکت وحشتناکی بود. یک تکل واقعاً وحشتناک. اولین اشتباه را داور بازی مایکل اولیور انجام داد که در جا متوجه این نشد. آن صحنه را آفساید گرفته بودند و داور VAR تمرکزش روی آفساید بود ولی وقتی آفساید را اعلام کردند چرا به مایکل اولیور پیشنهاد ندادند که برود و صحنه را دقیق نگاه کند؟ هدف از VAR همین است که به اشتباهات واضح دوباره رسیدگی شود. این یک خطای بسیار شدید بود که به حریف آسیب رسانده بود و مایکل اولیور بدون شک باید کارت قرمز نشان می داد. VAR باید داور را پای مانیتور فرا می خواهند و به او می گفت به نظر ما اشتباه کردی. دروازه بان را اخراج کن".

 

1536587

 

 

دیدگاه‌ها