کد خبر : 1714251 | 27 مهر 1399 ساعت 10:56 | 35.1K بازدید | 4 دیدگاه

استقلال و یک چالش جدی؛ نیاز به چپ پُر

با جدایی احتمالی هرویه میلیچ جناح چپ استقلال یکی از چالش های پیش روی کادرفنی این تیم است.

استقلال و یک چالش جدی؛ نیاز به چپ پُر

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی های اصلی هواداران استقلال در روزهای اخیر وضعیت ستاره های این تیم است. آبی ها این روزها پنجره نقل و انتقالاتی شان بسته است و هنوز نتوانسته اند قرارداد نفرات جدیدی را برای لیگ بیستم به ثبت برسانند. اتفاقی که ادامه دار شدنش منجر به عدم حضور بازیکنان تازه وارد در ترکیب این تیم برای شروع مسابقات منجر می شود. 


از طرف دیگر هرویه میلیچ و شیخ دیاباته نیز هنوز به ایران برنگشتند و درباره میلیچ گفته می شود که او قصدی برای بازگشت ندارد. ستاره کروات استقلال هنوز مطالباتش از سال گذشته را دریافت نکرده و به همین خاطر اقدام به فسخ قرارداد به صورت یک طرفه کرده است. با توجه به مشکلات اقتصادی استقلال و شرایطی که این تیم دارد حالا خیلی ها جدایی میلیچ را قطعی می دانند و این مساله می تواند آبی ها را در جناح چپ با یک چالش جدی مواجه کند.


استقلال در فصل گذشته علاوه بر میلیچ، میلاد زکی پور را نیز به عنوان یک بازیکن چپ پا در اختیار داشت. زکی پور اگرچه طی چند سال گذشته عملکرد بدی نداشته و با وجود اینکه انتقادهایی را به جان خریده اما به طور کلی شرایط خوبی را تجربه کرده است. او اما برای فصل جدید در غیاب میلیچ وظیفه سنگین تری خواهد داشت. زکی پور به عنوان بازیکنی که چند سال سابقه بازی در استقلال را دارد، حالا اگر میلیچ به ایران برنگردد، باید بتواند در جناح چپ نیازها و انتظارات هواداران استقلال را برآورده کند.

 

1500128


آبی ها البته در فصل نقل و انتقالات یک بازیکن چپ پای دیگر هم به خدمت گرفتند. متین کریم زاده بازیکن جوان و پدیده فصل گذشته پارس جنوبی جم که در این تیم با انجام بازی های خوب چهره شد و به تیم ملی امید هم رسید، یکی از خریدهای استقلال برای لیگ بیستم است. او به واسطه انرژی جوانی و انگیزه زیادی که برای رسیدن به ترکیب دارد، قطعا تلاش خواهد کرد تا در کنار زکی پور روزهای خوبی را برای چپ تیمش بسازد اما کم تجربگی کریم زاده باعث می شود تا هواداران استقلال خیلی نتوانند روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کنند. البته که اگر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به زودی باز نشود، کریم زاده نیز نمی تواند قراردادش را به ثبت برساند و برای استقلال بازی کند.


در چنین شرایطی زکی پور و کریم زاده در حال حاضر دو مدافع چپ تخصصی استقلال محسوب می شوند. در شرایطی که تلاش آبی‌ها برای قانع کردن محمد نادری هنوز به نتیجه نرسیده اگر او به استقلال نیاید محمود فکری چاره ای نخواهد داشت جز اینکه از دو بازیکن مذکور بهترین عملکرد را طلب کند. او و کادرفنی اش همه تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند در جناح چپ شرایط خوبی را بسازند و در این مسیر به حمایت هواداران خود نیز نیاز دارند.
باید منتظر ماند و دید با شروع مسابقات لیگ برتر چه شرایطی برای استقلال در جناح چپ رخ خواهد داد و آبی ها چگونه رقابت ها را شروع خواهند کرد.

دیدگاه‌ها