کد خبر : 1714257 | 27 مهر 1399 ساعت 11:21 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

این صورتی بدیُمن؛ رنگی که برای اسپانیا شگون ندارد

دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا، بارسلونا و رئال مادرید، در شبی که با پیراهن‌های صورتی به زمین رفتند مقابل رقیبان خود شکست خوردند.

این صورتی بدیُمن؛ رنگی که برای اسپانیا شگون ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا دو غول بزرگ فوتبال باشگاهی اسپانیا دیشب در لالیگا مقابل حریفان خود با دو نتیجه مساوی 1-0 شکست خوردند. علاوه بر شکست با نتیجه یکسان، دو تیم در بازی‌هایشان یک نقطه مشترک دیگر هم داشتند: به میدان رفتن با پیراهن صورتی! همین شباهت مورد توجه بسیاری از دوستداران فوتبال قرار گرفته و بازار گمانه‌زنی‌های خرافی درباره این رنگ را پررونق کرده است.

 

1536622

 

جالب اینجا است که از سپتامبر 2018 یعنی بیش از دو سال پیش، اولین بار است که رئال مادرید و بارسلونا هر دو در یک روز از لالیگا بازی‌های خود را همزمان با شکست پشت سر می گذارند.

 

1536620

 

البته رئالی‌ها فعلاً شرایط بهتری از بارسلونا دارند چرا که با وجود شکست 1-0 مقابل کادیز در حال حاضر با 10 امتیاز از پنج بازی خود در شروع فصل لالیگا در رتبه اول جدول قرار دارند.

 

 

 

اما بارسلونا شرایط به مراتب بغرنج‌تری دارد. این باشگاه که با شروع فصل جدید هم نتوانسته تنشهای تابستانی را از خود دور کند با باخت دیشب مقابل ختافه به رتبه نهم جدول سقوط کرده و حالا با 7 امتیاز از 4 بازی در این رتبه ایستاد.

 

بارسلونا در تابستانی که گذشت یکی از بحرانی‌ترین سه ماه تاریخ خود را پشت سر گذاشت و تا آستانه از دست دادن ابرستاره اش لیونل مسی پیش رفت. با اینکه با اعلام ماندگار شدن موقت مسی به نظر می‌رسید موج تنش فروکش کرده اما در چند هفته‌ای که از شروع فصل جدید می‌گذرد هم بارسا وضعیت به هم ریخته ای دارد. تلاش برای برگزاری مجمع عمومی زودهنگام و صدور رای عدم اعتماد به رئیس باشگاه از یک سو و خبرهایی که دیروز منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزد خود به درخواست رئیس مخالفت کرده اند نشان می‌دهد کاتالانها تا رسیدن به ساحل آرامش فاصله زیادی دارند.

 

1536624

 

رئال مادرید به جز دیدار اول فصل که با تساوی بدون گل مقابل سوسیداد به پایان رسانده و شکست در بازی دیشب مقابل کادیز سه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و به نظر نمی رسد شکست صورتی دیشب برای هواداران این تیم چندان نگران کننده باشد. ولی در اردوی بارسا اوضاع به گونه دیگری است.

 

1536623

 

بارسلونا اولین دو بازی خود در این فصل را با دو پیروزی خوب مقابل ویارئال و سلتاویگو پشت سر گذاشت ولی در هفته قبلی با سویا به تساوی 1-1 رسید و در شب باختهای صورتی غولهای اسپانیایی هم مقابل ختافه 1-0 شکست خورد. با توجه به وضعیت نامشخص مدیریتی و تنشهای جا خوش کرده در بارسلونا هواداران کاتالان برای نگرانی توجیه مناسبی دارند.

 

1536618

واکنش گل به باختهای رئال و بارسا: رقت‌انگیز با صورتی!

 

 

1536619

واکنش اسکواکا: تاثیر صورتی

 

دیدگاه‌ها