کد خبر : 1714268 | 27 مهر 1399 ساعت 11:56 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

توقف ماشین پنالتی‌زنی یونایتد در یازدهمین ضربه!

برونو فرناندس بعد از به ثمر رساندن 10 پنالتی برای منچستریونایتد دیشب مقابل نیوکاسل بالاخره یک پنالتی با پیراهن شیاطین سرخ را از دست داد.

توقف ماشین پنالتی‌زنی یونایتد در یازدهمین ضربه!

به گزارش "ورزش سه"، برنونو فرناندس مدت زمان کمی که از پیوستنش به منچستریونایتد می گذرد به سلطان پنالتی این تیم تبدیل شده و تا پیش از بازی دیشب مقابل نیوکاسل هر 10 پنالتی خود برای شیاطین سرخ را گل کرده بود دیشب سرانجام یازدهمین پنالتی خود برای این تیم را از دست داد.

 

1536637

 

فرناندس از ماه ژانویه که به اولدترافورد آمده تا دیشب 10 بار پشت نقطه پنالتی ایستاد و هر 10 بار به گل رسیده بود ولی در بازی دیشب کارل دارلو سنگربان نیوکاسل مانع او شد. در جریان بازی که با پیروزی 4-1 یونایتد به پایان رسید و اتفاقا فرناندس هم یکی از گلهای تیمش را در جریان بازی به ثمر رساند مارکوس راشفورد برای تیمش یک پنالتی بدست آورد و فرناندس پشت توپ ایستاد.

 

1536639

 

جالب اینجا است که آمار درخشان فرناندس روی نقطه پنالتی تنها به حضورش در یونایتد خلاصه نمی شود و در تیم سابق او اسپورتینگ لیسبون هم ادامه داشت. پیش از پنالتی دیشب آخرین سنگربانی که موفق شده بود پنالتی او را دفع کند میگل سوارز دروازه بان لورس در پرتغال بود که در اکتبر 2018 موفق به دفع ضربه پنالتی برونو فرناندس شده بود.

 

 

دیدگاه‌ها