کد خبر : 1714278 | 27 مهر 1399 ساعت 12:48 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

روز پرفروغ گلرسابق استقلال و تراکتور 

طلسم پنالتی های رفسنجان روی چمن خطری کارگران

در دیدار روز گذشته دو تیم نفت آبادان و مس رفسنجان سه پنالتی توسط داور این بازی اعلام شد که تنها یکی از این سه پنالتی تبدیل به گل شد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در ادامه بازی های تدارکاتی پیش از شروع لیگ بیستم که این روزها در ورزشگاه کارگران تهران برگزار می شود دو تیم مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان سیروس پورموسوی موفق شدند با تک گل طالب ریکانی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد برنده این دیدار تدارکاتی باشند.


نکته جالب توجه در این بازی، سه پنالتی اعلام شده توسط داور این دیدار بود که از بین سه پنالتی تنها یکی از آنها توسط ریکانی تبدیل به گل شد و دو تای دیگر توسط قائم اسلامی خواه و فراز امام علی در نیمه دوم ازدست رفت تا شاگردان محمد ربیعی در این بازی علیرغم تلاش زیاد پایشان به گل باز نشود.

 

1536653


در این دیدار پربرخورد که نشانی از بازی دوستانه نداشت و با حضور بازیکنان تازه به خدمت گرفته هر دو تیم برگزار شد فرزین گروسیان سنگربان نفتی ها روز پر فروغی را با مهار دو پنالتی و همچنین واکنش های مناسب پشت سر گذاشت تا با بسته نگه داشتن دروازه اش خط نشانی برای حامد فلاح زاده دیگر گلر تازه به خدمت گرفته نفت کشیده باشد.


از طرفی فراز امام علی که امید اول خط حمله مسی ها در این فصل محسوب می‌شود در این دیدار می‌توانست اولین گل خود را برای تیم جدیدش به ثمر برساند اما گروسیان علی رغم پرش به سمت دیگر دروازه،توانست با پا مانع از ورود توپ به دروازه شود.

 

1536652


از نکات دیگر جالب توجه این بازی حضور بازیکنان پر تعداد خوزستانی مثل عقیل کعبی و رحیم زهیوی در تیم مس بود که صحنه های جالبی را در این دیدار رقم زد.خصوصا رحیم زهیوی و بیت سعید که در کنار هم موفق شده بودند آخرین قهرمانی لیگ برتر را قبل از پوکر پرسپولیس همراه با استقلال خوزستان به دست بیاورند.


از نکات قبل ذکر دیگر در این بازی حضور خلیفه اصل و بیاتلو سرمربیان دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز بود که این بازی را از نزدیک به تماشا نشستند.ضمن اینکه باید گفت که زمین ورزشگاه کارگران به دلیل استفاده بیش از حد در این مقطع، شرایط خوبی را ندارد و ممکن است باعث بروز مصدومیت های ناگواری برای بازیکنان شود، همچنانکه در همان دقایق ابتدایی این دیدار مدافع صنعت نفت به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. 


به هرحال پس از پایان این بازی سرمربیان هر دو تیم با اعلام رضایت از برگزاری این دیدار خاطر نشان کردند که به اهداف از پیش تعیین شده خود قبل ازاین بازی رسیدند و قصد دارند طی روزهای آینده با برگزاری بازی با سایر تیم ها تیمشان را به مرز آمادگی برسانند.

 

1536651

دیدگاه‌ها