کد خبر : 1714281 | 27 مهر 1399 ساعت 12:51 | 110.4K بازدید | 1 دیدگاه

محمود فکری شانس هم ندارد 

اردوی پیش فصل استقلال در غیاب 1+9 بازیکن اصلی!

با توجه به احتمال مثبت بودن کرونا دو بازیکن دیگر، حالا اردوی آماده سازی استقلال شرایط دشوارتری را پشت سر می‌گذارد.

اردوی پیش فصل استقلال در غیاب 1+9 بازیکن اصلی! 

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه لیگ بیستم تا 13 روز دیگر آغاز خواهد شد، خبرهای خوبی از تیم استقلال به گوش نمی رسد و گویا این تیم هنوز آماده حضور در لیگ جدید نیست.


درحالیکه استقلال روزهای بلاتکلیف زیادی را بدون سرمربی پشت سر گذاشت، بالاخره از میان چندین گزینه هیئت مدیره این باشگاه، قرعه به نام محمود فکری افتاد تا کاپیتان سابق استقلالی ها هدایت این تیم را برعهده بگیرد و حداقل آبی پوشان در مورد مهم ترین پست این باشگاه، از بلاتکلیفی خارج شوند.اما استقلالی ها که در فصل نقل و انتقالات موفق به حفظ اکثر بازیکنان خود شده بودند، اکنون رفته رفته در حال به نظاره نشستن جدایی این بازیکنان هستند.


احمد سعادتمند مدیرعامل برکنار شده استقلالی ها که در زمان نقل و انتقالات مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت، با تمدید با ستاره های این تیم، به نوعی در استقلال انقلاب به پا کرد و با ژست خاص خودش مدعی شد تنها مدیرعاملی بوده که تمام بازیکنان این تیم بجز علی کریمی را حفظ کرده است. اما پس از بازگشت استقلالی ها از قطر، روزبه چشمی به همراه تیم به تهران برنگشت و درحالیکه باشگاه استقلال پیش از شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با انتشار عکسی از سعادتمند و چشمی خبر از تمدید این بازیکن داده بود، اما مدافع آبی پوشان به دلایلی که هنوز روشن نشده است، از جمع آبی پوشان جدا و راهی ام الصلال قطر شد.

 


استقلال که هنوز پنجره نقل و انتقالاتیش بسته است و موفق نشده طلب شفر، پاختاکور و جپاروف را بپردازد، موفق به پرداخت مطالبات میلیچ نشده و این بازیکن در آستانه جدایی قرار دارد. تاخیر مدیران این تیم در پرداخت طلب شیخ دیاباته نیز باعث شده این بازیکن هنوز به تهران بازنگردد.

 


اما بعد از گرفتن اولین تست کرونا از بازیکنان استقلال مشخص شد که سه بازیکن به این ویروس مبتلا هستند و همین موجب شد از ادامه حضور در تمرینات منع شوند و در تست دوم که امروز نتیجه آن اعلام شد، دو بازیکن دیگر آبی ها به نام های محمد دانشگر و مهدی مهدی پور به این ویروس مبتلا شدند و اکنون تعداد بازیکنان غایب کرونایی به 5 بازیکن رسیده است که یکی از این بازیکنان فرشید اسماعیلی است که در ترکیب تیم نقش محوری دارد. 

 

علاوه بر این 5 بازیکن که به دلیل ویروس کرونا از حضور در تمرینات تیم استقلال منع شده اند شیخ دیاباته و میلیچ هنوز به تمرینات تیم ملحق نشده اند. آنها حتی اگر به صورت انفرادی تمرین کنند و زمانی که در تمرین استقلال حاضر می شوند از آمادگی بالایی برخوردار باشند به دلیل عدم آشنایی با افکار تاکتیکی محمود فکری نیاز به وقت خواهند داشت تا در ایده های تاکتیکی سرمربی جدید استقلال جای خود را پیدا کنند.
به این غایب های آبی پوشان، بازیکنان ملی پوش یعنی مهدی قایدی و عارف غلامی را اضافه کنید. البته رشید مظاهری در آخرین تمرین استقلالی ها به صورت اختصاصی با سعید عزیزیان مشغول تمرین شد. جدا از این افراد، هنوز تکلیف علی کریمی مشخص نشده و معلوم نیست این بازیکن با استقلال تمدید می کند یا خیر.

 

1535961


با توجه به جمیع جهات، مشخص است که استقلال با تداوم سوءمدیریت و بدشانسی ها  برای شروع در لیگ بیستم آماده نیست و محمود فکری پیش از شروع لیگ بیستم با نخستین چالشش در استقلال مواجه شده است.

دیدگاه‌ها