کد خبر : 1714285 | 27 مهر 1399 ساعت 13:04 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا اردوی هاکی را تعطیل کرد

در حالی که مبتلا شدن تنی چند از ملی‌پوش هاکی ایران موجب بروز برخی حواشی شده است، اما مسوولان فدراسیون معتقدند که اردوی پارس‌آباد با کسب مجوز و با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

کرونا اردوی هاکی را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  ایرنا؛ تست مثبت نتیجه آزمایش کرونای سه تن از ملی پوشان تیم ملی هاکی  مانع برگزاری اردوی آمادگی این تیم در پارس‌آباد مغان شد.


اعضای تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان روز یکشنبه ۲۰‌ مهرماه وارد استان اردبیل شده و اقدامات مقدماتی برگزاری اردو از جمله آزمایشات پزشکی اعضا این تیم در چند روز اخیر انجام شد.طبق برنامه تنظیمی قرار بود ملی‌پوشان در بهترین و مجهزترین کمپ پارس‌آباد برنامه‌های تمرینی خود را پشت سر بگذارند اما مثبت شدن تست کرونای سه بازیکن ملی‌پوش اردو را نیمه‌ کاره به پایان رساند.

 

«بهرام قدیمی» رییس فدراسیون هاکی درباره اتفاقاتی که در اردوی تیم ملی رخ داد گفت: اردوی آمادگی تیم ملی هاکی  برای شرکت در ششمین دوره جام جهانی هاکی داخل سالن مردان در سال ۲۰۲۱‌ در بلژیک قرار بود به مدت یک هفته در پارس‌آباد مغان برگزار ‌شود و با هماهنگی‌هایی که انجام داده بودیم مجوزهای لازم را برای برگزاری اردو دریافت کرده و تمامی پروتکل‌های بهداشتی را پیش بینی کرده بودیم.اساسا علت اینکه تصمیم بر برگزاری اردو در پارس آباد مغان گرفته شد، این بود که این شهر در وضیعت زرد قرار داشت.

 

به گفته وی با توجه به اینکه ملی‌پوشان هاکی از استان‌های مختلف خود را به محل برپایی اردو رسانده بودند به محض ورودشان از آنها تست کرونا گرفته شد.او میگوید: جواب آزمایشات ۲۴ ساعت بعد آمد و به محض اینکه متوجه شدیم سه بازیکن به ویروس کرونا مبتلا هستند، اردو را تعطیل کردیم.

دیدگاه‌ها