کد خبر : 1714315 | 27 مهر 1399 ساعت 14:44 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

بایرامی: می‌خواهم خودم را به خطیبی ثابت کنم

بازیکن جدید نساجی تقابل با تیم رسول خطیبی را جذاب و دیدنی تشبیه می کند.

بایرامی: می‌خواهم خودم را به خطیبی ثابت کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی بازیکن فصل گذشته گل گهر سیرجان که در بازار نقل و انتقالاتی امسال راهی نساجی قائمشهر شده است، تقابل با سرمربی سابقش را جذاب توصیف می کند.


بایرامی که با تیمش راهی اردوی کیش شده بود، در مورد این اردو گفت: اردوی کیش خیلی خوب بود. یک هفته به صورت صبح و بعدازظهر به انجام تمرین مشغول بودیم. دو بازی دوستانه خیلی خوب برگزار کردیم. یک بازی سبک با منتخب کیش انجام دادیم. یک بازی خیلی خوب با گل گهر انجام دادیم که دیدار پرفشاری برای هر دو تیم بود. خدا را شکر می کنم به هدف آمادگی جسمانی که مدنظر داشتیم، رسیدیم.


وی ادامه داد: دو بازی تدارکاتی دیگر در پیش داریم که امیدوارم به هماهنگی کامل برسیم. از نظر من خیلی اردوی خوبی بود که توانستیم به اهدافی برسیم و دیدار خوبی را با گل گهر انجام دادیم.


بایرامی در مورد بازی هفته نخست نساجی در برابر تیم آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم امسال از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده و یک تیم غیرقابل پیش بینی است. اما تیمی که آقای رسول خطیبی جمع کرده است، قطعا تیم خوب و منسجمی است و امیدوارم لیگ را با پیروزی شروع کنیم.


مهاجم نساجی در مورد تقابل با رسول خطیبی سرمربی سابقش گفت: من فوتبالم را مدیون رسول خطیبی هستم و ایشان باعث پیشرفت من شدند و به من خیلی کمک کردند. هفته خوبی است و با انگیزه شروع خواهیم کرد. قصد دارم خودم را جلوی مربی سابقم ثابت کنم و تقابل با رسول خطیبی همیشه برای من جذاب خواهد بود. برای خطیبی در آلومینیوم اراک آرزوی موفقیت می کنم.


در بازی دوستانه نساجی و گل گهر برخوردهایی بین بایرامی و نوید عاشوری پیش آمد. بایرامی در مورد اینکه گفته می شد او تعمدا بر روی بازیکنان تیم سابقش خطا می کرده است، گفت: کلا بازی درگیرانه ای بود. هر دو طرف روی یکدیگر خطا کردند و تیم ها سرحال بودند. اینکه بر روی بازیکنان تیم سابقم خطا کنم معنی ندارد. فوتبال من فیزیکی است و آنها نیز روی من مرتکب خطا شدند. تمامی برخوردها طبیعی بود و اگر جور دیگری بود، آقایان قلعه نویی و فاضلی تذکر می دادند.


مهاجم جدید نساجی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم فصل را با قدرت شروع کنیم و مانند بازی های دوستانه ای که با قدرت حاضر شدیم، لیگ جدید را نیز خوب آغاز کنیم و موفق باشیم.

دیدگاه‌ها