کد خبر : 1714319 | 27 مهر 1399 ساعت 15:00 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

کرونا ما را بیشتر از بقیه آزار خواهد داد

فرجی: شهرخودرو یکی از مدعیان لیگ بیستم است

بازیکن قائمشهری شهرخودرو مدعی است که تیم آنها یکی از مدعیان جدی لیگ برتر امسال خواهد بود.

فرجی: شهرخودرو یکی از مدعیان لیگ بیستم است

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع 26 ساله و قائمشهری تیم شهرخودرو مشهد در مورد شرایط این تیم گفت: اردوی خوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم و توانستیم 3 بازی دوستانه انجام بدهیم که با بادران به تساوی رسیدیم و نفت مسجدسلیمان و پیکان را شکست دادیم. جدا از بحث نتیجه، از نظر فنی خیلی کیفیت خوبی داشتیم. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با بازیکنان جدید و طرز فکر کادرفنی جدید هماهنگ شویم و این نقطه عطف این اردو بود.


وی درباره بازی هفته اول در مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بازی با ماشین سازی نسبتا سخت خواهد بود. چرا که این تیم از کادرفنی گرفته تا بازیکنان، تغییرات زیادی داشته و شاکله این تیم عوض شده است. بر اساس تغییراتی که داشته اند، تیم خیلی چغر و دونده ای می توانند باشند  بازی نسبتا سخت و نفس گیری خواهیم داشت. امیدوارم در شروع فصل جدید، بتوانیم 3 امتیاز اولین بازی را بدست بیاوریم.


فرجی در مورد نگرانی اعضای این تیم بابت ابتلای چند نفر از کادرفنی شهرخودرو به ویروس کرونا گفت: اخیرا به ما اعلام شد که آقای نوازی به کرونا مبتلا شده اند. ما چند روز قبل از آن، در تمرینات با یکدیگر در ارتباط بودیم و از این نظر تمام اعضای تیم بابت سلامتیشان نگرانند. مطمئنا بعداً نیز از این اتفاقات زیاد رخ می دهد ولی امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای این مسئله طرح و برنامه ای داشته باشند و امکانات مناسبی را در اختیار باشگاه‌ها قرار بدهند.


بازیکن شهرخودرو در مورد شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم یکدست و یکدلی داریم و توانستیم بازیکنان خوبی را از لیگ برتر و دسته یک جذب کنیم که مطمئنا می توانند کمک حال ما باشند. به نظر من، ما یکی از تیم های قدرتمند لیگ امسال خواهیم بود و اگر این تلاش و همدلی در طول فصل ادامه داشته باشد، قطعا می توانیم نتایج خوبی بگیریم. از الان نمی توانیم پیش بینی کنیم چه اتفاقی رخ می دهد ولی تمام سعی و تلاشمان این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و دل مردم خراسان را شاد کنیم.


فرجی در پایان گفت: تیم جوانی داریم و از کادر مدیریتی و آقای حمیداوی گرفته تا کادر سرپرستی و کادرفنی همگی جوان هستند. ما یکی از جوان ترین تیم های لیگ برتر هستیم. تمام این مسائل مزید بر علت شده است که ما هم از لحاظ مادی و هم معنوی نیاز به حمایت داشته باشیم. با توجه به شرایط کرونا، همه تیم ها از لحاظ مالی تحت فشار هستند به ویژه تیم های خصوصی. امیدواریم استان خراسان بتواند از تیم ما حمایت کند و حداقل یک زمین تمرین مناسب در اختیار داشته باشیم تا در آخر فصل با نتایج خوبمان، بتوانیم جواب زحماتشان را بدهیم.

 

دیدگاه‌ها