کد خبر : 1714337 | 27 مهر 1399 ساعت 16:33 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال خوزستان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

خلیفه‌اصل: به زودی به شرایط آرمانی بر می‌گردیم

سرمربی استقلال خوزستان و بازیکن سابق تیم های فولاد و استقلال اهواز اهداف بزرگی برای این تیم در سر دارد و در این مدت هم در بازی‌های دوستانه نتایج درخشانی کسب کرده است.

خلیفه‌اصل: به زودی به شرایط آرمانی بر می‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، با امیر خلیفه اصل در مورد شرایط استقلال خوزستان و مسائل فوتبالی دیگر به گفت‌وگو پرداختیم که در زیر می‌خوانید:

 

حرف های زیادی برای گفتن داریم

سال سختی پیش رو داریم. به دلیل اینکه خیلی از بازیکنان سال گذشته ما جدا شدند و هشت نفر از آن ها به  لیگ برتر پیوستند که نشان دهنده کیفیت بالای بازیکنان و استعداد فوتبال خوزستان است. با این که بازیکنان زیادی از دست دادیم ولی تیم خوبی ساختیم و  حرف های  زیادی برای گفتن داریم. استعداد در خوزستان زیاد است ولی باید شرایطی به وجود بیاید که این استعدادها از تیم نروند. بزرگترین دغدغه مسئول و مالکان استقلال خوزستان خدمت به فوتبال دوستان خوزستانی است.

 

مثل زمانی که بازی می کردم بلندپروازم

من در زمان بازیگری خودم خیلی بلند پروازم بودم و شاید اگر به پیشنهاد های  استقلال و پرسپولیس توجه می‌کردم الان قطعاً بازی‌های ملی بیشتری داشتم، ولی این بلند  پروازی را در زمینه سرمربیگری هم  در پیش گرفتم و مطمئن باشید می‌خواهم کارهای بزرگی انجام دهم.  مسئولان باشگاه استقلال خوزستان بسیار متحد هستند . این را بدانید  شرایط سخت  مانع انجام  کار های  بزرگ برای استقلال خوزستان نخواهد شد.

 

به شرایط آرمانی بر میگردیم

نیم بیشتر تیم‌ ما رفته اند و تیم جدید است. ما  به زمان نیاز داریم تا با  به شرایط آرمانی سال گذشته برگردیم و در این زمینه انجام  بازی‌های تدارکاتی خوب هم خیلی به ما کمک می‌کند.

 

استقلال خوزستان را جدی بگیرید

باید بگویم امسال تمام لیگ یک استقلال خوزستان را جدی بگیرد زیرا حرف های زیادی  برای گفتن داریم. استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب لیگ یک  می‌شود چون بسیار همدل هستیم و مدیرعامل تیم ما  آقای بختیاری خیلی کمک می‌کند و از مدیر تیم‌ یعنی بهمن  روشنایی که  در همه مسائل و‌ امور باشگاهی به من کمک می کند. او و آقای بختیاری از افراد  باتجربه فوتبال خوزستان نیز محسوب می‌شوند و من از آن ها بابت حمایت های بی دریغشان  بسیار ممنونم.

 

برای فولاد آرزوی موفقیت دارم

در خصوص فولاد خوزستان باید بگویم که این تیم فصل خوبی را پشت سر گذاشت. همانطور که گفتم فوتبال خوزستان استعداد های بزرگی دارد. امیدوارم آنها در فصل جدید  نیز موفق باشد.

 

تفکرات جدید اسکوچیچ؛ کمک حال تیم ملی

در مورد  تیم ملی هم باید بگویم که نفرات خوبی دعوت شده‌اند و آقای اسکوچیچ با تفکرات جدیدش می‌تواند به تیم ملی کمک کند.  آرزوی روزهای بسیار خوبی برای فوتبال ملی کشورم را دارم و امیدوار هستیم که تیم ملی را در جایگاه واقعی اش ببینیم .زیرا ما بازیکنان مستعدی داریم و حیف است که با وجود این ها فوتبال ما رو به جلو حرکت نکند .

 

جوان‌گرایی در حیطه مربیگری را باید به فال نیک گرفت

خیلی خوشحالم که مدیران فوتبالی ایران به مربی های  جوان اجازه کار کردن دادند و این موضوع را باید به فال نیک گرفت. کسانی که زمانی همبازی من بودند الان مربیان بزرگی هستند و دارند نتیجه می گیرند و مطمئنا این موضوع به فوتبال ما در آینده خیلی کمک خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها