کد خبر : 1714347 | 27 مهر 1399 ساعت 17:45 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

جیمی ردنپ:

با گرت بیل خط حمله تاتنهام وحشتناک می‌شود

بازیکن سابق لیورپول خط حمله فعلی تاتنهام را با خط آتش قرمزهای آنفیلد مقایسه کرد.

با گرت بیل خط حمله تاتنهام وحشتناک می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که در آخرین روزهای نقل و انتقالات با قراردادی قرضی و یک ساله از رئال به تاتنهام پیوست، در یک ماه گذشته به دلیل مصدومیت نتوانسته به میدان برود، ولی اگر همه چیز خوب پیش برود، او امشب می تواند برابر وستهام بازی کند.

تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو دو هفته پیش توانست در زمین منچستریونایتد 1-6 پیروز شود و با خط آتش قدرتمندش متشکل از هری کین، سون هیونگ مین و گرت بیل قطعا شانس اول برد برابر وستهام خواهد بود.

 

 

1536739

 

 

جیمی ردنپ ستاره سابق لیورپول معتقد است تاتنهام با گرت بیل تیمی مدعی تر از همیشه است. او به نشریه سان گفت:« معتقدم امروز بیل برای تاتنهام بازی خواهد کرد و باید از این اتفاق خوشحال باشیم. خط حمله ای که مورینیو اکنون در اختیار دارد را می توان با خط حمله لیورپول مقایسه کرد. تصور کنید شما یک مدافع هستید و باید برابر تیمی قرار بگیرید که بیل، کین و سون را در خط حمله خود دارد.

 

 

1529056

 

 

این خط حمله هر مدافعی را به وحشت می اندازد و متوقف کردن شان کار ساده ای نیست. برخی می گویند بیل دیگر بازیکنی نیست که هفت سال پیش تاتنهام را به مقصد رئال ترک کرد ولی من با این دسته هم عقیده نیستم.

بیل در فرم بدنی خوبی است و تمرینات فشرده ای نیز داشته است. شاید او دیگر سرعت گذشته را نداشته باشد اما این چه اهمیتی دارد؟ او همین حالا از 90 درصد بازیکنان مقابلش سریع تر است.»

 

دیدگاه‌ها