کد خبر : 1714366 | 27 مهر 1399 ساعت 20:22 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

طلوع و غروب خورشید را از دست ندهید؛

این دربی در اسپانیا مخصوص توریست‌هاست!

دیدار گرانادا و سویا را می توان مسابقه ای بین شهرهای تاریخی و تماشایی اسپانیا توصیف کرد.

این دربی در اسپانیا مخصوص توریست‌هاست!

به گزارش "ورزش سه"، سویا فصل را خوب آغاز کرده و از چهار بازی ابتدایی خود در لالیگا موفق به کسب هفت امتیاز شده است. گرانادا نیز از پنج بازی 10 امتیاز گرفته و قصد دارد مانند فصل قبل در رتبه های بالای جدول قرار گیرد.

 

در اولین مسابقه هفته ششم لالیگا، گرانادا و سویا برگزارکننده نبرد بین تیم های هفتم و چهارم فصل گذشته خواهند بود و این مسابقه ای بین باشگاه هایی از دو تا از زیباترین شهرهای اسپانیا به میزبانی سویا است. این دربی اندلس و دیداری با ترشح آدرنالین فراوان خواهد بود، بنابراین از توپی با رنگ متفاوت زرد (Adrenalina PUMA football) برای این دیدار استفاده می شود.

 

Torre del Oro

 

1536761

 

Torre del Oro، یا به انگلیسی برج طلا، یک برج دیده بانی نظامی قدیمی در شهر سویا است که درست در کنار رودخانه گوادالکوویر قرار دارد. امروزه یک موزه در آن قرار داشته که در رویدادهای فرهنگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی سویا چندی قبل برای آخرین بار فاتح لیگ اروپا شد، رنگ برج به رنگ های لباس این باشگاه روشن شد.

 

Granada’s Alhambra

 

1536763

 

Granada’s Alhambra نمونه ای دیدنی از معماری موروسی (شمال آفریقا) و یکی از معروف ترین قلعه ها در کل اسپانیا است. این بنا مملو از کاخ ها و حیاط های مختلف بوده و به عنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شده است. این نام از زبان عربی گرفته شده و در انگلیسی به قلعه سرخ ترجمه می شود.

 

Feria de Abril

 

1536764

 

Feria de Abril جشنواره ای است که در بهار حدود دو هفته پس از مقطع هفته مقدس در سویا برگزار شده و یک رویداد مهم دیگر برای پایتخت اندلس محسوب می شود. در Feria de Abril جشن های مختلفی برگزار شده و گردشگران از سراسر جهان برای تماشای این هفته مملو از رویدادهای فرهنگی به این شهر می آیند.

 

Basilica Virgen de las Angustias

 

1536765

 

یکی از مهم ترین کلیساها در اسپانیا، کلیسای Basilica Virgen de las Angustias در مرکز گراناداست. Virgen de las Angustias به زبان انگلیسی به معنای "بانوی غم و اندوه ما" است و مردم در روز 15 سپتامبر نذرهای خود را ادا می کنند. باشگاه نیز همیشه درگیر این اتفاقات است.

 

La Giralda

 

1536759

 

La Giralda برج ناقوس کلیسای جامع سویا بوده و با 104 متر ارتفاع، یکی از مشهورترین نشانه های شهر و مهمترین نمادها محسوب می شود. نام این برج همیشه به باشگاه سویا گره خورده و حتی در سرود این باشگاه نیز به آن اشاره شده است. هواداران سویا قبل از هر مسابقه در شعارهایشان اشاره می کنند که چگونه این برج با دیدن بازی های تیم در رامون سانچس پیسخوان احساس غرور می کند.

 

طلوع و غروب خورشید

 

1536762

 

خورشید در اندلس با تمام وجود می درخشد و با تشعشع فراوان طلوع و غروب می کند. این منطقه از  یکی از زیباترین طلوع و غروب های خورشید برخوردار است و این یکی دیگر از دلایل سفر به گرانادا و سویا محسوب می شود.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها