کد خبر : 1714368 | 27 مهر 1399 ساعت 19:02 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به شایعات بعد از دعوت نشدن به تیم ملی؛

عبدولی: با بنا هماهنگم و به تیم ملی برمی‌گردم

سعید عبدولی بعد از قرار نگرفتن در لیست تیم ملی کشتی فرنگی به شایعات واکنش نشان داد.

 عبدولی: با بنا هماهنگم و به تیم ملی برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، بزرگترین سورپرایز لیست محمد بنا برای دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بدون شک غیبت سعید عبدولی بود. این فرنگی کار باتجربه که چند مدال جهانی و المپیک دارد، چندی پیش مصاحبه ای گلایه آمیز را انجام داده بود و برخی دعوت نشدنش را به این مساله ربط دادند.


با اینکه محمد بنا در روزهای اخیر واکنشی به شایعات نداشته، سعید عبدولی در گفت‌وگو با "ورزش‌سه" وجود هر گونه اختلاف با کادرفنی و فدراسیون را رد کرد.


عبدولی درباره علت دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی برای مسابقات جهانی گفت: با آقای بنا صحبت کردم و قرار شد در اردوی اول نباشم. از اردوی بعدی قطعا در تیم ملی خواهم بود و هیچ مشکلی وجود ندارد. تمریناتم را هم هر روز دنبال می کنم و همین الان که با شما حرف می زنم، در حال بازگشت از تمرین هستم. 


وی ادامه داد: اخلاق آقای بنا اینطور نیست که به خاطر دعوت شدن یا نشدن هر کشتی گیری بخواهد توضیح دهد. من با سرمربی تیم ملی صحبت کردم و مشکلی وجود ندارد. برخی دوست دارند حاشیه درست کنند و این موضوع را به مسائل دیگر ربط می دهند. من سرم به کار خودم است و تمرین می کنم تا آمادگی خوبی به دست بیاورم. قطعا انگیزه دارم که دوباره در تیم ملی باشم و در مسابقات جهانی هم حاضر شوم.

دیدگاه‌ها