کد خبر : 1714387 | 27 مهر 1399 ساعت 20:13 | 40.9K بازدید | 1 دیدگاه

هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید، زیر ذره بین مورینیو

با توجه به ادعای دون بالون ژوزه مورینیو به شدت خواهان جذب ادواردو کاماوینگا، هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید شده است.

هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید، زیر ذره بین مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی 2020 هیچ گونه خریدی انجام نداد و به نوعی آرام ترین روزهای خود در این زمینه طی سالهای اخیر را تجربه کرد. کهکشانی ها تنها مارتین اودگارد را در تابستان به تیم شان بازگرداندند و به طور کلی با حفظ شاکله اصلی خود پا به فصل جدید رقابت ها گذاشتند.

 

یکی از مهم ترین دلایل عدم فعالیت رئال مادرید در نقل و انتقالات ویروس کرونا و بروز مشکلات اقتصادی بود که به جز لوس بلانکوس گریبان سایر باشگاه‌ها را نیز گرفت. با این حال به نظر می‌رسد که فلورنتینو برای در نقل و انتقالات تابستانی آینده برنامه ویژه ای برای تقویت تیم زین الدین زیدان داشته باشد.

 

 

1534182

 

 

یکی از اصلی ترین اهداف و نقل و انتقالاتی رئال در تابستان 2021 هافبک جوان و تنها 17 ساله باشگاه رن یعنی ادواردو کاماوینگا محسوب می‌شود. حتی چندی پیش گفته شد که از همین حالا توافقاتی برای انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو در تابستان بعدی انجام شده است. با این حال و در همین رابطه دون بالون مدعی شده که باشگاه انگلیسی تاتنهام نیز خواهان به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی شده است. بر اساس این گزارش ژوزه مورینیو علاقه زیادی به سبک بازی کاماوینگا دارد و به همین دلیل تاتنهام در تابستان آینده با 80 میلیون یورو برای جذب وی اقدام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها