کد خبر : 1714413 | 27 مهر 1399 ساعت 22:59 | 72.2K بازدید | 11 دیدگاه

میرشا لوچسکیو:

رونالدو به کمک دیگران نیاز دارد، مسی نه!

میرشا لوچسکیو، سرمربی دینامویف به تشریح تفاوت های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداخت.

رونالدو به کمک دیگران نیاز دارد، مسی نه!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فعلی دیناموکیف در دهه 90 اولین سرمربی آندره پیرلو در سطح حرفه ای در برشا بود و حالا روز سه شنبه در لیگ قهرمانان تیم او به مصاف یوونتوس خواهد رفت. حالا میرشا لوچسکیو در مصاحبه ای مدعی شد لیونل مسی خود به تنهایی قادر به درخشش است، اما رونالدو به کمک دیگر بازیکنان نیاز دارد.

 

1536829

 

میرشا لوچسکیو گفت: "پیرلو مانند همین حالا مردی بالغ بود. یادم می آید برای تماشای یک مسابقه به ویاراجیو رفته بودم و من با او با ماشین به خانه رفتیم. دو ساعت وقت داشتیم صحبت کنیم و من متوجه شدم که پیرلو مردی بسیار آرام و معقول است. پیرلو علاوه بر اینکه بازیکنی خلاق بود، همه چیز را سازماندهی می کرد که این مهارت دیگری است. این خصوصیت خیلی به پیرلو کمک کرده است تا امروز به سرمربی تیم فوق العاده ای مانند یوونتوس تبدیل شود.

 

من بارها با تیم های بزرگ روبرو شده ام، اما این اتفاق برای بازیکنانم رخ نداده و من باید به آنها توضیح دهم که شرایط رقبا چگونه است. لیونل مسی بازیکن ریزنقشی است که به دلیل سرعت، اعتماد به نفس و قدرت دریبل زنی در فضاهای تنگ استثنایی عمل می کند. رونالدو بازیکن متفاوتی است، خیلی دوست دارد گلزنی کند و به فضای بیشتری نیاز دارد.

 

رونالدو به کمک همه و هم تیمی هایش نیاز دارد، اما مسی می تواند کارهای زیادی به تنهایی انجام دهد. رونالدو می تواند خودش در محوطه جریمه یا 20 متر آنورتر از محوطه نیز موفق عمل کند، اما او علاقمند است از فضای ایجاد شده توسط دیگران استفاده کند. آنها متفاوت هستند، اما هر دو بازیکنان قدرتمندی محسوب می شوند."

دیدگاه‌ها