کد خبر : 1714429 | 28 مهر 1399 ساعت 09:25 | 21.2K بازدید | 4 دیدگاه

بیانیه فن‌دایک: قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم

ویرژیل فن دایک بعد از مشخص شدن مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی در بیانیه ای از هوادارانش تشکر کرد و قول داد قوی‌تر، سالم تر و بهتر به میادین برگردد.

بیانیه فن‌دایک: قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشخص شدن نوع مصدومیت ویرژیل فن دایک و اعلام پاره شدن رباط صلیبی او که می تواند حتی تا پایان فصل از میادین دور نگهش دارد، ستاره هلندی لیورپول در اولین واکنش رسمی بیانیه ای در اینستاگرامش منتشر کرد و قول داد بهتر، سالمتر و قوی تر به میادین برگردد.

 

در دیدار روز شنبه لیورپول مقابل اورتون، فن دایک در همان پانزده دقیقه ابتدایی بازی بعد از تکل بسیار خشنی که جردن پیکفورد دروازه بان اورتون روی پایش رفت آسیب دید و به ناچار از زمین بیرون رفت. تکلی که واکنشهای بسیار زیادی برانگیخته بود و هواداران لیورپول را نگران ستاره خط دفاعی شان کرده بود. معاینات بعدی نشان داد که فن دایک دچار پارگی رباط صلیبی شده و بدون شک مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود.

 

1536593

 

بیانیه فن دایک که در حساب او در شبکه های اجتماعی منتشر شده از این قرار است:

 

1536850

 

بعد از اتفاق دیروز، من امروز بعد از ظهر با یک مشاور برجسته ملاقات کردم تا فرایند برنامه ریزی دقیق برای توانبخشی و بازگشت را شروع کنم. حالا تمام تمرکزم را به بدست آوردن سلامتی ام معطوف کرده ام و هر چه در توانم باشد خواهم کرد تا هر چه سریعتر برگردم.

 

با وجود اینکه از این بابت ناراحتم اما اعتقاد راسخ دارم که در هر دشواری‌، فرصتی نهفته است و من با کمک خدا حتماً بهتر، سالم، تر و قوی‌تر از قبل برخواهم گشت.

 

من باور دارم در فوتبال، درست مثل زندگی، هیچ اتفاقی بی‌دلیل نیست و در زمان عبور از فراز و نشیبها خیلی مهم است که آرامش مان را حفظ کنیم. من با حمایت همسرم، فرزندانم، خانواده ام و همه خانواده لیورپول برای روبرو شدن با این چالش آماده ام.

 

می خواهم از همه به خاطر پیامهای حمایت شان تشکر کنم. این برای من و خانواده ام فوق العاده باارزش است. در آستانه چند هفته بزرگی که در پیش است من هر چه ممکن باشد برای حمایت از هم تیمی هایم انجام خواهم داد و روز به روز برای بهبود و بازگشت خودم هم تلاش خواهم کرد. من برمی گردم.

 

ویرژیل فن دایک

 

 

دیدگاه‌ها