کد خبر : 1714438 | 28 مهر 1399 ساعت 10:32 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین خبر از پروسه طولانی انتخاب سرمربی

دو مربی از لیست والیبال ایران کنار رفتند

طبق اعلام عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال گزینه های نهایی برای سرمربیگری تیم ملی به سه نفر رسیده اند.

دو مربی از لیست والیبال ایران کنار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال خیلی طولانی و کمی آزار دهنده شده و پیگیری رسانه ها و اهالی این رشته در ماههای اخیر هم به جایی نرسیده است. مدت هاست که داورزنی با برگزاری جلسات مختلف با کمیته فنی و هیات رییسه به لیست 5 نفره ای از مربیان خارجی رسیده تا یکی از آن ها را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در المپیک توکیو معرفی کند. 


«ولادیمیر آلکنو»، «دجورجی»، «کاستلانی»، «جیانی» و «لورزنتی» پنج مربی خارجی در لیست نهایی فدراسیون والیبال هستند که کمیته فنی قرار است از بین آنها به گزینه نهایی دست یابد.


حالا بعد از حدود 40 روز از معرفی گزینه ها و رایزنی با آن ها طبق گفته محمود افشاردوست، دو نفر از این لیست کنار رفتند و تعداد گزینه ها به عدد رسیده است. 


عضو هیات رییسه فدراسیون در این باره به مهر گفت: ظاهراً دو نفر از لیست ۵ نفره کناره گیری کرده‌اند، منتظر هستیم تا داورزنی مذاکرات خود را با سه نفر باقی مانده ادامه دهد و به جمع بندی برسد و در نهایت در کمیته فنی مطرح شود. احتمالاً طبق صحبت‌های داورزنی در رسانه‌ها تا دو هفته آینده مذاکرات به مرحله نهایی خواهد رسید. نیازی نیست در این برهه زمانی مشورتی با اعضای کمیته فنی صورت بگیرد، ما پنج گزینه خود را به فدراسیون ارائه داده‌ایم و آنها پس از جمع بندی و انجام مذاکرات آن را در جلسه کمیته فنی مطرح خواهند کرد. در جریان نحوه مذاکرات هم نیستیم و این در اختیار رئیس فدراسیون است.

دیدگاه‌ها