کد خبر : 1714445 | 28 مهر 1399 ساعت 11:09 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

سیل واکنش‌های حمایتی ستاره‌های لیورپول از فن‌دایک

بعد از اعلام پاره شدن رباط صلیبی ویرژیل فن دایک و دوری بلندمدت او از میادین، چندین ستاره لیورپول با انتشار پیامهایی از او حمایت کردند.

سیل واکنش‌های حمایتی ستاره‌های لیورپول از فن‌دایک

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه اعلام شد مصدومیت ویرژیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول بعد از خطای شدیدی که جردن پیکفورد در دیدار اورتون و لیورپول روی او انجام داده، جدی است و فن دایک رباط صلیبی پاره کرده و ممکن است تا انتهای فصل از میادین دور باشد، سیل پیام‌های حمایت ستاره‌های لیورپول از هم تیمیشان در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد.

 

با اینکه باشگاه لیورپول هنوز اعلام نکرده که فن دایک احتمالاً چه زمانی می‌تواند به ترکیب لیورپول برگردد اما مصدومیت‌های مشابه تا کنون به دوری شش تا هشت ماه بازیکنان مصدوم از میادین منجر شده است.

 

1536886

 

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول از جمله اولین کسانی بود که در پیامی حمایت آمیز خطاب به فن دایک در توییتر نوشت: " بازگشت همیشه قوی‌تر از موانع و دست اندازها است. زود خوب شو برادر من. ما منتظرت هستیم".

 

1536884

 

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول هم در توییت خود خطاب به فن دایک نوشت: " آرزو می کنم زودتر سلامتت را بدست بیاوری مرد بزرگ".

 

1536885

 

واینالدوم هموطن هلندی فن دایک در لیورپول هم در توییت خود خطاب به او نوشت: " خیلی غمگینم که برادر بزرگم از ناحیه زانو مصدوم شده و باید جراحی شود. دلمان برایت خیلی تنگ می‌شود. آرزویم این است که خیلی سریع سلامتت را بدست بیاوری و قوی‌تر برگردی برادر".

 

1536883

 

اندی رابرتسون مدافع لیورپول هم در پیام توییتری خود نوشت: " امیدوارم دوباره شاهد این لبخند روی صورتت باشم رفیق. در لحظه به لحظه این مسیر در کنارت هستیم برادر".

 

 

دیدگاه‌ها