کد خبر : 1714478 | 28 مهر 1399 ساعت 13:46 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

۴ سال است کلاس پروفشنالی برگزار نشده

ربیعی: کلاس بگذارید تا مدرک بگیریم

فدراسیون فوتبال مدتی قبل اعلام کرد مربیانی که مدرک حرفه‌ای مربیگری ندارند، اجازه نخواهند داشت به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌هایشان بنشینند و کارت برایشان صادر نخواهد شد.

ربیعی: کلاس بگذارید تا مدرک بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، با وضع این قانون و اجرایی شدن آن ۸ سرمربی اجازه حضور روی نیمکت تیم‌های خود در لیگ بیستم را نخواهند داشت. این قانون عجیب درست در شرایطی تصویب و اعلام شده که در یک سال اخیر به خاطر شرایط ویژه کرونایی هیچ کلاس حرفه‌ای برای مربیان برگزار نشده؛ ضمن آنکه در ایران بیش از ۳ سال است کلاس حرفه‌ای برگزار نشده است.


محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان که تیمش برای اولین بار در تاریخ خود توسط او راهی لیگ برتر شده، یکی از ۸ سرمربی لیگ برتر است که مدرک حرفه‌ای ندارد و با اجرایی شدن این قانون نمی‌تواند به عنوان سرمربی تیمش را در لیگ بیستم هدایت کند.

 

او درباره وضع این قانون عجیب می‌گوید: اگر اشتباه نکنم الان نزدیک به ۴ سال است هیچ کلاس پروفشنالی برگزار نشده که ما در آن شرکت کنیم. ضمن آنکه پارت‌های پایانی کلاس دوره‌های قبل هم تازه سال گذشته برگزار شد. ما برای دور جدید این کلاس‌ها مدت‌هاست ثبت نام کرده‌ایم و در اولین فرصت، هرکجا کلاس حرفه‌ای برگزار شود، حتما در آن شرکت خواهیم کرد اما وقتی کلاسی برگزار نشده که ما بتوانیم در آن حاضر شویم و مدرک حرفه‌ای بگیریم، وضع چنین قوانینی کمی عجیب است.

دیدگاه‌ها