کد خبر : 1714490 | 28 مهر 1399 ساعت 14:36 | 26.5K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی فرانس واروش

مسی بهترین بازیکن دنیا فقط در فاز حمله است

سرگی ربروف مربی نام آشنای اوکراینی فرانس واروش معتقد است لیونل مسی تنها در فاز تهاجمی بهترین بازیکن دنیاست.

مسی بهترین بازیکن دنیا فقط در فاز حمله است

به گزارش "ورزش سه"، فرانس واروش فردا در نوکمپ در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بارسا خواهد رفت. تیم مجارستانی پس از مدت ها توانسته به سطح اول فوتبال اروپا وارد شود و فردا این فرصت را دارد تا خود را به فوتبال دوستان جهان معرفی کند.

مربی این تیم سرگی ربروف اوکراینی است که زمانی زوج شوچنکو در دیناموکیف بود و سال 1997 توانستند بارسا را در نوکمپ 4-0 شکست دهند. او برای تاتنهام نیز سابقه بازی دارد.

 

 

1536964

 

 

ربروف در مورد این بازی گفت:« به تیمم بسیار افتخار می کنم. تیمی که به مرحله ای رسیده که می تواند برابر بارسا قرار بگیرد. من سال ها پیش چنین تجربه ای داشتم که برای همه زندگی با من بوده است. امسال با بارسا و یوونتوس که تیم های بزرگی هستند بازی خواهیم کرد و باید از این مصاف ها لذت ببریم.»

 

 

1536093

 

 

مسی بهترین بازیکن تاریخ:« زمانی در عربستان مربیگری می کردم و در دومین بازی 6-0 برنده شدیم. سبک بازی تیم های من پاس های متوالی و هجومی بود و انتقاداتی می کردند که چرا فوتبالی خسته کننده ارائه می دهیم و فقط به حمله فکر می کنیم. حالا معتقدم فوتبال فقط حمله نیست و مردم در هر دو فاز حمله و دفاع انتظار چیزهای خاصی دارند.

مسی بهترین بازیکن؟ از نظر من مسی فقط در فاز حمله بهترین بازیکن دنیا و شاید تاریخ فوتبال باشد ولی در همین بارسلونا بازیکنانی هستند و بوده اند که در کارهای دفاعی بهترین بوده اند. مسی و بارسا در فاز هجومی یک سطح از خیلی تیم ها بالاترند. من به دفاع هم اهمیت ویژه ای می دهم و در تیمم همه باید در کارهای فاعی مشارکت کنند.»

 

 

دیدگاه‌ها