کد خبر : 1714495 | 28 مهر 1399 ساعت 15:25 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی: با حمایت می‌توانم لژیونر هندبال شوم

هندبالیست ملی پوش بانوان که یکی از بازیکنان موفق این رشته است در خصوص شرایط خود و هندبال بانوان گفت و گویی مفصل انجام داد.

یزدانی: با حمایت می‌توانم لژیونر هندبال شوم

مهسا یزدانی از ستاره‌های تیم ملی هندبال کشورمان است در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: من از ۹ سالگی هندبال را شروع کردم و الان که ۲۸ ساله هستم علاوه بر حضور در تیم ملی هندبال در رشته بدنسازی و کراس فیت می پردازم.


او در خصوص مربیگری ادامه داد: برای مربی‌گری یکسری  اهداف خاص در نظر گرفتم، با توجه به کرونا، شرایط خاص جامعه، عقب افتادن بازی های لیگ و همچنین شرایط متفاوت لیگ هندبال هنوز تصمیم قطعی برای حضور در بازی ها نگرفته‌ام اما هندبال علاقه قلبی من است و در این رشته رویاهایم شکل گرفت،و توانستم در هندبال به افتخارات زیادی دست پیدا کنم و به نوعی برای زندگی شخصی ام هدف گذاری کردم. آنطور که باید و شاید به هندبال توجه یزدانی افزود: در بخش بانوان که همیشه محدودیتهای خاص خودش را داردو حمایت‌های کمتری از ما می‌شود. ما به این کمبود ها عادت کرده ایم اما برای رسیدن به هدف هایمان همچنان  تلاش می کنیم ‌در سال‌های قبل شوق  بیشتری داشتم هنوز هم این شوق را دارم ولی امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم با هندبال بانوان افتخارات زیادی را رقم بزنیم.


وی در ادامه گفت: من عاشق ورزش هستم، ما هیچ وقت سعی نکردیم برای پول هندبال بازی کنیم برای من به شخصه مسائل مالی در این رشته اولویت نبوده زیرا مشکل مالی نداشتم. اما ارزشمند بودن و تلاش کردن یک احساس همیشگی است که همه ما دوست داریم داشته باشیم و اینکه علاوه بر رضایت خاطر این حس در ما به وجود آید که برای تلاش ،وقت و انگیزه ما ارزش قائل هستند. ما زمانی که با یک تیم قرارداد می‌بندیم موظف هستیم در هر روز و ساعتی که می‌گویند حضور داشته باشیم و این اصول ورزش حرفه ای است و برای موفقیت تلاش کنیم و این انتظار را داریم همان قدر که ما به قرارداد،تیم و باشگاه تعهد داریم و حرفه ای رفتار می کنیم مسئولین نیز نسبت به ما تعهد داشته باشند و با ما حرفه ای رفتار کنند. من دوست دارم در فدراسیون شرایطی به وجود بیاید که به تیم ها و باشگاه کمک شود و از اسپانسرها حمایت شود تا سطح لیگ بانوان هندبال بالا برود با توجه به اینکه  بخش بانوان زیاد دیده نمی‌شود کار برای اسپانسر ها  خیلی سخت است‌ اما مطمئن باشید حمایت از لیگ بانوان و تیم ها در نهایت به نفع تیم ملی و موفقیت‌های کشورمان است که در نهایت از دل همین لیگ  و این تیم ها تیم ملی شکل می گیرد.

 

1536977


مهسا یزدانی افزود: متاسفانه بازیکن‌ها دلسرد شده اند اما با این حال  هندبال عشق و علاقه ما است.  اگر  از هندبال حمایت شود اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و مطمئن باشید با  برنامه‌ریزی درست می‌توانیم  در سطح آسیایی و جهانی پیشرفت کنیم و  علاوه بر کسب مقام ما هم مثل تیم آقایان که کلی لژیونر در سطح  بالا دارند ما هم می توانیم لژیونر داشته باشیم.

 

ملی پوش هندبال در مورد فعالیتش در رشته های دیگر نیز گفت: من از ۶ سالگی ورزش کردم و از ۹ سالگی وارد هندبال شدم. ورزش کردن در خون من است و من در تمام طول هفته با برنامه کار می کنم. در رشته بدنسازی و کراس فیت فعالیت می‌کنم و شاگردان زیادی در این بخش دارم. همیشه سعی کرده ام اطلاعاتم را به روز کنم و با دانش روز دنیا همراه باشم. من سعی کردم در حیطه بدنسازی به جایگاه خوبی برسم و از چند رشته ورزشی دیگر به جز هندبال  در لیگ‌های مختلف به عنوان مربی بدنساز پیشنهاد داشتم البته برای  حضور به عنوان مربی بدنساز در رشته‌های دیگر  تصمیم جدی نگرفتم. بیشترین تمرکز من روی هندبال و  شاگردان مشخص خودم است. اهداف جدید و برنامه‌های خاصی که در سر دارم می‌تواند اتفاقات خوبی در ورزش بانوان و بدنسازی بانوان را رقم بزند. در مورد حضور خودم و قرارداد با اسپانسرهای  جدید از طریق مدیر برنامه‌هایم چند پیشنهاد  به من رسیده است که به زودی با یکی از آنها بصورت رسمی قرارداد می‌بندم.


یزدانی در پایان در مورد پیشنهاد حضور در لیگ‌های خارجی هندبال افزود: بله پیشنهاداتی داشتم و دراین مورد مدیر  برنامه‌هایم با من صحبت کرد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر نمی‌توانم به پیشنهاد خارجی  جواب مثبت بدهم. با اینکه دوست دارم  در خارج از کشور فعالیت کنم اما فعلا اهداف مهمتری در سر دارم که می‌خواهم در کشور خودم به آن ها برسم. امیدوارم مسئولین بیشتر به ورزش بانوان توجه کنند زیرا به سود ورزش و اقتصاد و کل کشورمان است.

 

دیدگاه‌ها