کد خبر : 1714497 | 28 مهر 1399 ساعت 14:55 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

کیلیان امباپه:

بازگشت کاوانی به پارک دو پرنس؟ اصلا مهم نیست!

به نظر می رسد که بازیکنان پی اس جی خیلی زود ادینسون کاوانی را فراموش کرده اند.

بازگشت کاوانی به پارک دو پرنس؟ اصلا مهم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فردا منچستریونایتد در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان به پاریس خواهد رفت تا برابر پی اس جی قرار بگیرد. آخرین خاطره شیاطین سرخ از ورزشگاه پارک دو پرنس به دو سال پیش بر می گردد که توانستند 1-3 برنده شده و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شوند.

 

 

1536784

 

 

این اولین بازی ادینسون کاوانی برای یونایتد نیز خواهد بود. ستاره اروگوئه ای در آخرین روز نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد به منچستر پیوست ولی به دلیل بودن در قرنطینه دیر به هم تیمی هایش اضافه شد و هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش بازی کند.

 

کیلیان امباپه ستاره پی اس جی در مورد بازگشت کاوانی به پارک دو پرنس گفت:« بازگشت کاوانی؟ مهم نیست و نه هیجان زده ایم و نه اتفاق عجیبی است. او حالا بازیکن تیمی دیگر است و برایش بهترین ها را آرزو می کنم ولی دیگر متعلق به ما نیست و روز بازی همه تلاش مان را برای شکست او و تیمش خواهیم کرد.»

 

 

1536905

 

 

کاوانی ژوئن گذشته و با اتمام قراردادش حاضر به تمدید موقت نشد و به این ترتیب در دور حذفی لیگ قهرمانان پی اس جی را همراهی نکرد. احتمالا این قضیه به مذاق هم تیمی هایش خوش نیامده است. او در اروگوئه ماند و به صورت انفرادی تمرین کرد تا به بهترین پیشنهاد ممکن پاسخ بدهد. در نهایت مقصد نهایی او منچستریونایتد بود.

 

دیدگاه‌ها