کد خبر : 1714511 | 28 مهر 1399 ساعت 17:10 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

خبر خوب برای زیدان و هواداران رئال

سرخیو راموس به بازی با شاختار رسید

کاپیتان رئال مادرید امروز با هم تیمی هایش تمرین کرد تا نشان دهد مشکلی برای بازی چهارشنبه مقابل شاختار ندارد.

سرخیو راموس به بازی با شاختار رسید

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید روز شنبه در شکست خانگی 0-1 برابر کادیز تنها یک نیمه در میدان بود و به دلیل مصدومیت جای خود را به ادر میلیتائو داد.

راموس با کیسه یخ روی زانویش و از روی سکوها نظاره گر تلاش هم تیمی هایش شد و بلافاصله نیز موجی از نگرانی را در میان هواداران رئال ایجاد کرد. مصدومیت راموس به فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو، بدترین خبر ممکن برای دوست داران رئال بود.

 

 

1536718

 

 

دیروز و پس از بررسی های پزشکی مشخص شد که راموس دچار مصدومیت نشده و صرفا یک کوفتگی ساده بوده است.

راموس روز گذشته زیر نظر فیزیووتراپ ها قرار داشت و تمرین نکرد ولی خبر خوب برای رئالی ها اینکه او امروز بدون مشکل در تمرین حاضر شد و پا به پای هم تیمی هاش تمرین کرد تا مشخص شود برای بازی چهارشنبه مقابل شاختار مشکلی نخواهد داشت. آخرین بازی رئال بدون سرخیو راموس برابر منچسترسیتی بود که با برتری 2-1 سیتیزن ها و حذف رئال از لیگ قهرمانان همراه بود.

 

 

1536974

 

 

رئال امسال در گروهی دشوار قرار گرفته و پیروزی بر شاختار در بازی خانگی کاملا حیاتی است. بدون شک حضور راموس در قلب خط دفاعی می تواند نقطه اطمینان بخشی برای رئال باشد اما این خطر نیز وجود دارد که به فاصله سه روز تا ال کلاسیکو مصدوم شود و این بازی حساس را از دست بدهد. اکنون باید دید در نهایت تصمیم زیدان چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها