کد خبر : 1714522 | 28 مهر 1399 ساعت 17:42 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن گرفته‌ایم اما

پورموسوی: یک ریال پرداختی نداشته‌ایم

سیروس پورموسوی سرمربی نفت آبادان از مشکلات تیمش در آستانه شروع لیگ برتر صحبت کرد.

پورموسوی: یک ریال پرداختی نداشته‌ایم

به گزارش "ورزش سه" پورموسوی پس از تساوی بدون گل در برابر استقلال خوزستان از اینکه تمرینات تیمش دیر شروع شده گلایه کرد.

 

تمرینات‌مان دیر آغاز شده است


دنبال نتیجه نبودیم زیرا در زمان آماده سازی تیم هستیم. مهم این است که برنامه‌هایی که طراحی کرده‌ایم را روزانه اجرا کنیم. با توجه به اینکه تمرینات ما دیر شروع شده طبیعی است که باید برنامه تاکتیکی و بدنسازی را توامان پیش ببریم. در این فاصله بازیکنان فشار سختی را تحمل می‌کنند زیرا تاریخ شروع مسابقات اعلام شده است و امیدواریم شرایط ما روز به روز بهتر شود و بازیکنان فشار تمرینات را تحمل ‌کنند. از روزی که استارت کار را زدیم 25 روز فرصت داشتیم. هم باید بازیکن می‌گرفتیم هم کار بدنسازی می‌کردیم و بازی تدارکاتی و کار تاکتیکی انجام می‌دادیم. امروز دومین بازی تدارکاتی ما بود.  با توجه به شرایط بدنی که برایشان به وجود آمده، از نظر فنی نمی‌توانند تمام وظایف را انجام بدهند ولی هفته به هفته شرایط شان بهتر خواهد شد و امیدوارم از روز اول مسابقات در کنار امتیاز گیری بتوانیم شرایط بدنی بازیکنان را بالا ببریم.

 

عملکرد خوب در نقل و انتقالات

 

با احترامی که برای جدا شده‌ها قائل هستیم تمامی جذب شده ها از نظر فنی مورد تایید ما هستند؛ اما دو مشکل داریم از نظر بدنسازی عقب هستیم و برای هماهنگی هم نیاز به زمان داریم و شرایط سختی داریم زیرا بیش از 9 تغییر در تیم داشتیم و باید سعی کنیم شرایط روز به روز بهتر شود. در یارگیری خوب عمل کرده‌ایم اما یک ریال پرداختی نداشته‌ایم چه به بازیکنان جدید چه به بازیکنان فصل گذشته اما خوشبختانه پیگیری خیلی خوب از سوی نمایندگان مجلس و فرمانداری و هیات مدیره باشگاه را شاهد هستیم.

 

نداشتن مدرک مربی‌گری مربیان لیگ برتر

 

این قانون برای الان نیست، در تمام دنیا این اتفاق رخ می‌دهد و قانونی برای علم و آموزش است. با توجه به مشکلاتی که برای باشگاه‌ها رخ داد، برای این دوستان هم بهتر است که دوره مربیگری را طی کنند و در سال 2016 مربیان در لیگ قهرمانان باید مدرک مربیگری داشته باشند. امروز فدراسیون نسبت به مدرک مربیان سخت‌گیری می‌کند و اگر این قانون اجرا شود به فوتبال ما کمک خواهد شد.

دیدگاه‌ها