کد خبر : 1714528 | 28 مهر 1399 ساعت 18:17 | 55.4K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای دیلی میرر

سیتی آماده ارائه پیشنهادی عجیب برای جذب مسی

منچسترسیتی حاضر است همین زمستان برای جذب لئو مسی با براسا وارد مذاکره شود.

سیتی آماده ارائه پیشنهادی عجیب برای جذب مسی

به گزارش "ورزش سه"، عجیب ترین خبر نقل و انتقالاتی طی سالیان در تابستان 2020 منتشر شد؛ جایی که گفته شد لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس وار با این تیم درخواست جدایی داده و دیگر حاضر نیست لباس آبی اناری را بر تن کند.

 

 

1536093

 

 

بعد از چراغ سبز مسی برای جدایی از بارسلونا، این باشگاه منچسترسیتی بود که بیش از سایرین به جذب این فوق ستاره آرژانتینی نزدیک شده بود و حتی به نظر می‌رسید که رابطه بسیار خوب پپ گواردیولا و لیونل مسی می‌تواند به سیتیزن ها در راه نهایی شدن این انتقال کمک کند.

در نهایت مسی در بارسا ماندنی شد و بحث جدایی او پایان یافت.

 

باشگاه منچستر سیتی ده روز پیش چراغ سبز خود را برای جذب مسی در سال 2021 نشان داد. عمر برادا، مدیر اجرایی منچسترسیتی در این باره گفت:« مسی یک استعداد شگفت انگیز است و می تواند بعد از حضور در هر باشگاهی تاثیر خود را چه در داخل و چه در خارج از زمین بگذارد. او بهترین بازیکن جهان و بهترین در نسل خود محسوب می شود. فکر می‌کنم که هر باشگاهی در جهان دوست دارد احتمال حضور این بازیکن را در تیمش بررسی کند.

 

 

1535418

 

 

این واقعیت که گفته شد او می خواهد برای منچسترسیتی بازی کند نشان می‌دهد که ما طی سال های اخیر تا چه میزان پیشرفت کرده ایم. با این حال حرف زدن درباره این که چه اتفاقی رخ خواهد داد امری بسیار دشوار است. اگر به اتفاقات دو هفته ای بارسلونا در تابستان نگاه کنید متوجه این موضوع می شوید.

مسی بهترین بازیکن جهان است و احتمالاً یک استثنا برای سرمایه‌گذاری بالقوه محسوب می‌شود. با این وجود ما فعلاً با تیمی که در اختیار داریم برنامه‌ریزی مان را انجام می دهیم اما برای تک تک موقعیت ها باید آماده باشیم زیرا اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد ولی در عین حال فکر می کنم قدرت مالی و توانایی سیستمی کافی را در اختیار داریم که در صورت لزوم روی آن سرمایه گذاری انجام دهیم.»

 

 

1528178

 

 

دیلی میرر و دیلی استار اما پا را فراتر گذاشته و ادعا کرده اند که سیتی همین زمستان مذاکرات با مسی را از سر خواهد گرفت و حتی قرار است پیشنهادی 15میلیون پوندی برای مسی به بارسلونا ارائه دهد. مسی طبق قانون، از ژانویه آزاد است تا با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود و بارسا نمی تواند مانعی بر سر راه مذاکراتش باشد.

 

اگر رفراندوم علیه رئیس بارسا که کمتر از یک ماه دیگر خواهد بود به نتیجه برسد، پیش بینی می شود که ژانویه انتخابات ریاست بارسلونا برگزار شود و در این صورت مسی باید تصمیم بگیرد که تا زمان انتخاب رئیس بعدی صبر کند یا به پیشنهاد سیتی پاسخ مثبت بدهد.

 

دیدگاه‌ها