کد خبر : 1714534 | 28 مهر 1399 ساعت 18:44 | 44.6K بازدید | 1 دیدگاه

ونگر: حس می کنم با مورینیو در مهد کودک هستم!

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال بالاخره پاسخ اظهارات جنجالی ژوزه مورینیو را داد.

ونگر: حس می کنم با مورینیو در مهد کودک هستم!

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش کتاب زندگینامه آرسن ونگر منتشر شد. نکته جالب در این باره اما این بود که هیچ نامی از سرمربی حال حاضر تاتنهام یعنی ژوزه مورینیو در آن دیده نمی شد.

 

 

1537011

 

 

عدم حضور نام مورینیو در کتاب زندگینامه آرسن ونگر باعث شد که این پرتغالی پیش از بازی تیمش مقابل وستهام به این صحبت‌ها واکنش نشان دهد و بگوید: "  هیچ نامی از من در کتاب آرسن ونگر آورده نشده چرا که او هیچگاه مرا شکست نداده است. این یک امر واضح است. هنگامی که شما حدود 12 یا 14 مرتبه در برابر یک سرمربی قرار می گیرید و نمی توانید او را شکست دهید، طبیعتاً هیچ قسمتی از کتاب خود را هم به او اختصاص نخواهید داد.

 

مورینیو در ادامه گفت: " با توجه به همه این صحبت ها چه دلیلی دارد که او نام من را در کتابش قرار دهد. ماهیت کتاب زندگینامه این گونه است که شما موفقیت‌ها و سربلندی هایتان را به رخ همه بکشید پس باید ونگر را درک کرد که هیچ نامی از من نیاورده است."

 

 

1537010

 

 

حالا اما اظهارات جنجالی مورینیو با واکنش آرسن ونگر همراه بوده و او در این باره گفت: " اظهار نظر او هرگز باعث اذیت من نشد. فکر می‌کنم که این یک جنگ دائمی و ادامه‌دار است. حس می کنم با ژوزه مورینیو در مهد کودک هستم اما در عین حال این قسمتی از شخصیت اوست. البته من دو بار مقابل او پیروز شده ام. همچنین بازی های زیادی نیز به تساوی رسیده است. با این حال باید توجه کنید که این شما نیستید که به پیروزی می رسید بلکه این ما هستیم که برنده می‌شویم (اشاره به اثر کل تیم در پیروزی نه یک فرد یا مشخصا مربی). مربی فقط حاضر است تا بهترین بازی را از اعضای تیم بگیرد."

دیدگاه‌ها