کد خبر : 1714543 | 28 مهر 1399 ساعت 19:34 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: از منچستر‌یونایتد خاطرات خوبی نداریم

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که تیمش مقابل منچستریونایتد کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

توخل: از منچستر‌یونایتد خاطرات خوبی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب ترین بازی های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا فردا شب پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس میزبان منچستر یونایتد خواهد بود؛ شاگردان توماس توخل فصل گذشته یکی از بهترین تیم‌های رقابت‌ها بودند و به فینال چمپیونزلیگ نیز راه یافتند اما در ایستگاه پایانی مقابل بایرن مونیخ آماده شکست خوردند تا دستشان از کسب جام کوتاه بماند.

 

 

1537022

 

 

توماس توخل پیش از بازی فردای تیمش مقابل منچستریونایتد گفت: " بدیهی است که ما اصلا خاطرات خوبی از منچستریونایتد نداریم. دو فصل پیش ما در اولدترافورد نتیجه خوبی گرفتیم اما نهایتاً حذف شدیم. با این حال فصل گذشته ما لیگ‌قهرمانان فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم. اکنون یک چالش دیگر پیش رو داریم و نباید به دو فصل گذشته فکر کنیم.

 

ما باید به تمام مشکلات غلبه کنیم و نشان دهیم که چه کارهایی می توانیم انجام دهیم و به طور کلی لیگ قهرمانان فصل جدید را با صفر امتیاز شروع کنیم. همچنین باید بگویم که بازیکنان نیز از تمرکز لازم برای این مسابقه برخوردار هستند."

 

بهترین گلزن تاریخ PSG یعنی ادینسون کاوانی در پایان فصل گذشته از این تیم جدا شد و در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به منچستر یونایتد پیوست. مهاجم اروگوئه ای باید فرداشب مقابل تیم سابق خود قرار گیرد. توخل در این باره گفت: " او بخشی از تاریخ ما را نوشته است. کاوانی بازیکن بزرگی است و دفاع در برابر او کار دشواری خواهد بود. او می تواند تفاوت ها را ایجاد کند و ما برای تقابل برابر وی آماده خواهیم شد. کاوانی هنوز هم یکی از بهترین مهاجمان دنیاست."

 

 

1536902

 


البته لازم به ذکر است که ساعتی پیش مشخص شد ادینسون کاوانی منچستر یونایتد را در این مسابقه همراهی نخواهد کرد.
 

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن درباره پل پوگبا نیز گفت: " پل پوگبا یکی از بهترین هافبک های دنیا محسوب می‌شود اما آنها یک ستارهی کلیدی دیگر به نام برونو فرناندز را نیز در اختیار دارند. به طور کلی فکر می کنم منچستر یونایتد یکی از بهترین تیم‌های دنیا در فاز هجومی محسوب می شود."

دیدگاه‌ها