کد خبر : 1714544 | 28 مهر 1399 ساعت 19:34 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: مثل یک همسر منتظر شوهر زندانی‌ام می‌مانم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد ویرژیل فک دایک از پس این مصدومیت برمی آید.

کلوپ: مثل یک همسر منتظر شوهر زندانی‌ام می‌مانم!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه لیورپول اعلام کرد ویرژیل فک دایک بعد از برخورد شدید با جوردن پیکفورد در دیدار مقابل اورتون، دچار پارگی رباط صلیبی شده و چندین ماه از میادین دور خواهد بود. حالا کلوپ در مصاحبه ای تاکید کرد باشگاه لیورپول در کنار ویرژیل فن دایک خواهد ماند.

 

یورگن کلوپ گفت: "شرایط همیشه یکسان است، بازیکنان دوست دارند در این شرایط تنها و در خودشان باشند و در لحظه اول با این مصدومیت کنار بیایند. اینقدر در فوتبال بوده ام که این موضوع را بدانم. من خودم مصدوم شده ام و اگر اشتباه نکنم دقیقا چنین مصدومیتی داشتم. در این شرایط شما خیلی حوصله صحبت کردن ندارید.

 

1537024

 

همه چیز در ادامه شروع خواهد شد و البته ما با هم در تماس هستیم، ما کنار فن دایک خواهیم بود و خودش هم این موضوع را می داند. ما مانند همسری که شوهرش در زندان است منتظر او خواهیم ماند و در عین حال تمام کارهای ممکن برای آسان تر شدن شرایط را برای فن دایک انجام می دهیم.

 

چند موضوع روشن است، او مدتی قادر به بازی کردن نخواهد بود و این واضح است. صادقانه بگویم نمی خواهیم هیچ بازه ای تعیین کنیم، زیرا شرایط هر بازیکن و هر فردی متفاوت است. فن دایک، فن دایک است و ما نمی خواهیم هیچ زمانی برای بازگشت او تعیین کنیم، اما او مدت زمان زیادی قادر به بازی کردن نخواهد بود و وضعیت همین است.

 

این همان چیزی است که من روز شنبه بلافاصله بعد از بازی، بخصوص وقتی شرایط را دیدم انتظار داشتم. وقتی اولین بار فن دایک را روی نیمکت دیدم متوجه شدم که او مدتی طولانی مصدوم خواهد بود. اما فن دایک قطعا از پس این مصدومیت بر می آید و همان خواستن یعنی روز اول ریکاوری."

دیدگاه‌ها