کد خبر : 1714571 | 28 مهر 1399 ساعت 21:54 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: هر فصل به دنبال قهرمانی در اروپا هستیم

جورجو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس مدعی شد نتیجه گیری اولویت اول این تیم خواهد بود.

کیه لینی: هر فصل به دنبال قهرمانی در اروپا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در اولین شب لیگ قهرمانان در کیف به مصاف دینامو خواهد رفت. جورجو کیه لینی، کاپیتان باتجربه یوونتوس در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و ابراز امیدواری کرد این فصل یوونتوی بتواند بعد از سالها در لیگ قهرمانان به موفقیت دست یابد.

 

جورجو کیه لینی گفت: "اینکه بگوییم همه چیز را در آینده خواهیم دید کار دشواری است. ما خیلی در کنار هم تمرین نکرده ایم و این موضوع در هفته های ابتدایی مشخص بود. ما باید پیشرفت کرده و با همه بازیکنان تازه وارد به خوبی ترکیب شویم، اما مهم پیروزی است. از فردا کسب نتیجه خول اولویت اول یوونتوس خواهد بود.

 

1498876

 

هر فصل تلاش ما کسب موفقیت و قهرمانی در لیگ قهرمانان است، ما از تغییراتی که ضروری است آگاه هستیم، اما اهدافی بزرگ را در مقابل دیدگان خودمان قرار داده ایم. زمان به ما خواهد گفت که تا کجا می توانیم پیش برویم، اما مهمترین موضوع این است که نتیجه بگیریم.

 

چند سال پیش ما با شاختار تحت هدایت میرشا لوچسکو دیدار کردیم و می دانیم آنها تیم قدرتمندی بودند. من مقابل آندره شوچنکو بازی کردم و او موفق به گلزنی شد، اما حالا خوشبختانه شوچنکو سرمربی شده است. ما در رقابت یورو 2012 خاطرات خوبی از اوکراین داریم. ما در فینال شکست خوردیم، اما رسیدن به فنال بسیار خوب بود و امیدواریم فردا بعد از بازی نیز خاطرات خوبی داشته باشیم.

 

سیستم دفاعی یوونتوس؟ بازیکنان تغییر کرده اند، اما ما سعی می کنیم از خصوصیات مثبت همه بازیکنان نهایت استفاده را ببریم. ما باید تلاش کنیم تا پیشرفت کنیم، اما من تفاوت زیادی نسبت به گذشته نمی بینم."

دیدگاه‌ها