کد خبر : 1714597 | 29 مهر 1399 ساعت 10:17 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

اینچه درگاهی: منتظر تاییدیه وزارت ورزش هستیم

آخرین جزییات از لباس ژیمناستیک کارهای زن

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: توانستیم تیمی را آماده کنیم تا با لباس طراحی شده در حضور مدیران وزارت ورزش برنامه اجرا کنند.

آخرین جزییات از لباس ژیمناستیک کارهای زن

به گزارش "ورزش سه"، تایید پوشش بانوان در شاخه «ژیمناستیک برای همه» توسط وزارت ورزش؛ اگرچه اتفاق خوشحال کننده ای برای اهالی ژیمناستیک بود، اما فدراسیون خواسته های بیشتری را دنبال می کند. سال گذشته فدراسیون جهانی به ایران مجوز داده تا در رشته آکروژیم که مسابقات آسیایی وجهانی آن در سطح بالایی دنبال می شود، زنان با پوشش اسلامی حاضر شوند.


در یک سال گذشته اما هنوز پوششی که باید زنان ایرانی با آن بتوانند در مسابقات بین المللی حاضر شوند، به تصویب نرسیده است. البته رییس فدراسیون ژیمناستیک امیدوار است در آینده ای نزدیک این اتفاق رخ دهد. 


زهرا اینچه درگاهی در این باره می گوید: «پس از گرفتن تاییدیه از فدراسیون جهانی، برای طراحی لباس مکاتبه خود را با وزارت ورزش آغاز کردیم، اما متاسفانه کرونا خیلی از برنامه‌های ما را به تعویق انداخت. در نهایت طی ماههای اخیر که شرایط بهتر شد و مجوز برای فعالیت های ورزشی صادر شد، توانستیم تیمی را آماده کنیم تا با لباس طراحی شده در حضور مدیران وزارت ورزش در بخش زنان برنامه اجرا کنند. سپس به وزارت ورزش دعوت شدم و توضیحاتی را درباره لباس طراحی شده، دادم. انشاله که مشکل خاصی برای تایید این لباس پیش نمی آید؛ اگرچه بازهم قرار است مدیران وزارت ورزش در سالن ژیمناستیک برای بازدید حاضر شوند.»


وی همچنین می افزاید: «در بخش ژیمناستیک برای همه مجوز داده شد که تیم به مسابقات بین المللی اعزام شود. البته پوشش آن تیم هم هر بار باید مورد تایید وزارت ورزش قرار بگیرد.»


باید دید بالاخره چه زمانی شاهد اولین اعزام تیم ملی ژیمناستیک زنان با پوشش مصوب وزارت ورزش به یک مسابقه بین المللی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها