کد خبر : 1714617 | 29 مهر 1399 ساعت 11:34 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

بسکتبال ایران می‌تواند جزو 10 تیم برتر جهان باشد

طباطبایی: به اهداف همیشگی خود رسیده‌ایم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم ملی می‌تواند جزو 8 یا 10 تیم برتر جهان باشد به شرطی که برنامه‌ریزی داشته باشیم و با برنامه پیش برویم.

طباطبایی: به اهداف همیشگی خود رسیده‌ایم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در نشست هماهنگی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: حضور در جام جهانی و المپیک، اهداف همیشگی بسکتبال ایران بوده که ما در 2 سال گذشته به آن رسیده‌ایم. یعنی در حال حاضر ما مدال طلا در کارنامه خود داریم.

طباطبایی ادامه داد: افتخارات بسکتبال به خاطر زحمات باشگاه‌ها بوده و فدراسیون علاقمند است که رابطه بین باشگاه‌ها و فدراسیون به صورت مستقیم باشد نه از طریق رسانه‌ها. تیم ملی می‌تواند جزو 8 یا 10 تیم برتر جهان باشد به شرطی که برنامه‌ریزی داشته باشیم و با برنامه پیش برویم.

 

وی گفت: فدراسیون بسکتبال، مجوز برگزاری لیگ را به صورت متمرکز دریافت کرده و ما سعی داریم آن را به صورت نیمه متمرکز برگزار کنیم.

 

رئیس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: لیگ والیبال 2 هفته تعطیل بوده و قرار است به صورت متمرکز انجام شود و فدراسیون فوتبال هم تنها برنامه 2 هفته لیگ برتر را اعلام کرده‌ است. برنامه لیگ برتر هم تنظیم شده ولی امکان برنامه ریزی بلند مدت وجود ندارد.

دیدگاه‌ها