کد خبر : 1714631 | 29 مهر 1399 ساعت 12:27 | 30.7K بازدید | 2 دیدگاه

علی کریمی و فرصتی که نباید از دست بدهد(عکس)

با وجود فرصت خوبی که برای کسب طلای جهان در سال 2020 وجود دارد، احتمالا علیرضا کریمی به مسابقات جهانی نخواهد رسید.

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا کریمی که سال گذشته یکی از فینالیست های کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی بود، امسال به خاطر عمل جراحی رباط صلیبی خود بعید است بتواند در صربستان روی تشک برود. با این حال بعد از مدت ها دوری از تشک، کادرفنی تیم ملی از کریمی دعوت کرده تا شرایط او را بسنجد.


این آزادکار وزن 92 کیلوگرم که در سال های اخیر تنها مانعش برای رسیدن به مدال طلای جهان جی دن کاکس، کشتی گیر تنومند آمریکایی بوده، امسال اگر در مسابقات جهانی حاضر شود، شاید از فرصت خوبی برای کسب مدال طلا برخوردار باشد.

 

1537116


با توجه به اینکه کاکس برای المپیک توکیو قصد دارد به وزن 97 کیلوگرم برود، بعید نیست که از همین مسابقات جهانی او در این وزن کشتی بگیرد. اتفاق دیگری که احتمال حضور کاکس در 97 کیلوگرم را افزایش داده، مصدومیت کایل اسنایدر در مسابقات انتخابی کشتی آمریکا بود.


اسنایدر که مدعی اول وزن 97 کیلوی آمریکا در سال های اخیر بوده، احتمالا در مسابقات جهانی صربستان جای خود را به جی دن کاکس، مشهور به تانک آمریکایی خواهد داد.


بعید نیست این انگیزه بزرگ بتواند علیرضا کریمی را به مسابقات جهانی برساند. فعلا که هیچ اظهارنظر جدیدی درباره او نشده، اما بدون شک کریمی هنوز روی زانوی مصدوم خود ترس دارد.

دیدگاه‌ها