کد خبر : 1714649 | 29 مهر 1399 ساعت 13:42 | 41.2K بازدید | 5 دیدگاه

سرمربی شاختار دونتسک

هنوز باورم نمی‌شود رئال کریستیانو را فروخته باشد

سرمربی شاختار دونتسک در آستانه دیدار با رئال مادرید در چمپیونزلیگ می‌گوید از تصمیم رئال برای فروش کریستیانو رونالدو همچنان شگفت زده است.

هنوز باورم نمی‌شود رئال کریستیانو را فروخته باشد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شاختار دونتسک اوکراین فردا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود لوئیس کاسترو سرمربی این تیم در مصاحبه پیش از بازی به فروش کریستیانو رونالدو توسط رئال مادرید به یوونتوس اشاره کرده و می‌گوید هنوز از این تصمیم رئالی ها شگفت زده است. کاسترو می‌گوید: " وقتی ستاره ای مثل رونالدو را در تیم‌تان دارید هرگز نباید از دستش بدهید".

 

1536036

 

رئال مادرید زمانی که تصمیم گرفت ابرستاره پرتغالی اش کریستیانو رونالدو را به یوونتوس واگذار کند دنیای فوتبال را شگفت زده کرد. رئال از آن زمان تا امروز بدون رونالدو واقعاً دچار مشکل بوده و تصمیم برای جذب ادن هازارد به تلاش برای جبران نبود رونالدو در این تیم تفسیر شده است.

 

لوئیس کاسترو سرمربی شاختار در این باره گفت: " وقتی شما کریستیانو را در تیم‌تان دارید هرگز نباید از دستش بدهید. هرگز".

 

1537140

 

سرمربی پرتغالی شاختار در ادامه گفت: " ما از بهترین بازیکن دنیا صحبت می‌کنیم. تهاجمی‌ترین بازیکن دنیا. یک ماشین گلزنی‌، ماشینی که خودش را برای پیروزی تیمش قربانی می‌کند. نمی خواهم کسی را با دیگری مقایسه کنم ولی بله، کریستیانو به نظر من بهترین است".

 

 

دیدگاه‌ها