کد خبر : 1714651 | 29 مهر 1399 ساعت 13:52 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرتساکر: اولویت اول اوزیل فعلاً فوتبال نیست

پر مرتساکر ستاره سابق آلمانی آرسنال می‌گوید دلیل افت اوزیل و بی مهری به او این بوده که تمرکز اوزیل از فوتبال به مسائل دیگر منحرف شده است.

مرتساکر: اولویت اول اوزیل فعلاً فوتبال نیست

به گزارش "ورزش سه"، پر مرتساکر ستاره آلمانی سابق آرسنال و هم تیمی سابق اوزیل می‌گوید علت افت اوزیل و بی مهری به او در این تیم این بوده که مسوت اوزیل تمرکز خود را از فوتبال به مسائل دیگر منحرف کرده و فوتبال دیگر اولویت او نیست.

 

1537146

 

اوزیل از زمان بازگشت فوتبال در دوران پساکرونا حتی یک دقیقه برای آرسنال به میدان نرفته و اخیراً نامش در فهرست توپچی ها برای لیگ اروپا دیده نمی شد.

 

مرتساکر در این باره گفت: " از زمانی که من با اوزیل همبازی بودم اتفاقات زیادی افتاده که همه آنها به بیرون از مستطیل سبز مربوط می‌شود. اوزیل ازدواج کرده و صاحب خانواده شده و شاید به همین علت است که تمرکزش دیگر روی فوتبال نیست".

 

1537147

 

ستاره آلمانی سابق آرسنال در ادامه گفت: " با اینحال من معتقدم مسوت هنوز خوشحال است و اگر به میدان برود از فوتبال بازی کردن لذت می‌برد. او تنها بازیکنی است که من با او در سه تیم همبازی بوده ام. برمن‌، آرسنال و تیم ملی آلمان. از اینکه مسوت الان در شرایطی به سر می‌برد که به آن اصلاً عادت ندارد واقعاً متاسفم".

 

 

دیدگاه‌ها