کد خبر : 1714658 | 29 مهر 1399 ساعت 14:13 | 39.3K بازدید | 2 دیدگاه

امیری و نوراللهی آمدند؛ شجاع، نعمتی و کنعانی نه

بازگشت دو ملی پوش به تمرین پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس امروز سه شنبه از ساعت یازده در ورزشگاه شهیدکاظمی تمرین کردند و این در حالی بود که دو ملی پوش به تمرینات اضافه شده بودند.

بازگشت دو ملی پوش به تمرین پرسپولیس

 

به گزارش"ورزش سه" پرسپولیس با وجود مشکلات مالی و شرایط مبهم مطالبات بازیکنان و قراردادهای سال آینده ، تمریناتش را در ورزشگاه شهیدکاظمی زیر نظر یحیی گل محمدی و کادرفنی اش انجام می دهد. امروز و در آخرین تمرین این تیم وحید امیری و احمد نوراللهی از جمع ملی پوشان به تمرین اضافه شده بودند.

 

1537167

 


اما دیگر ملی پوشان هنوز در تمرینات شرکت نکرده اند. سیامک نعمتی که برای جلسه به باشگاه رفته بود یکی از غایبان ملی پوش بود اما محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو غایب سرشناس دیگر تمرین بودند که هنوز زمان حضورشان اعلام نشده است.


کنعانی زادگان که در تمرین امروز حاضر نشد در این رابطه گفت:" پیش از رفتن به قطر مدیران باشگاه قول هایی دادند و قرار شد که بعد از لیگ قهرمانان آسیا و اردوی تیم ملی صحبت کنیم که این اتفاق رخ نداد. البته چون من در اردوی پرسپولیس و بلافاصله اردوی تیم ملی بودم و استراحت نداشتم الان در استراحت هستم. در این بین منتظر هستم تا از طرف باشگاه هم با من تماس بگیرند تا کار را تمام کنیم."


در حالی که کنعانی زادگان منتظر تماس باشگاه است موضوع شجاع کمی متفاوت است. در مورد خلیل زاده که مسایل مالی قراردادش و ماجرای اقدام به فسخ او تبدیل به یک چالش بزرگ شده بود گفته می شود که با باشگاه به توافق رسیده است و باید دید او چه زمانی در تمرین حضور پیدا خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها