کد خبر : 1714664 | 29 مهر 1399 ساعت 14:27 | 25.9K بازدید | 6 دیدگاه

کنایه جالب مدیرعامل تراکتور؛

صداوسیما به تیم نیاز دارد نه تیم به صداوسیما!

مدیرعامل تراکتور در خصوص کیفیت پایین پخش زنده بازی های تیمش از شبکه استانی واکنش نشان داد.

صداوسیما به تیم نیاز دارد نه تیم به صداوسیما!

به گزارش "ورزش سه"، کیفیت پایین پخش زنده بازی های تراکتور از ورزشگاه یادگار امام یکی از مشکلاتی است که در سال های اخیر هواداران تراکتور از آن انتقادات بسیاری کرده اند. محمد علیپور مدیرعامل تراکتور در بخشی از نشست خبری خود اظهارات جالبی در این خصوص داشت:

 

باید به صدا و سیما خواهش کنیم

هر انتظاری را بایستی بر اساس معیارهای موجود داشته باشیم. ما در شرایطی هستیم که صدا و سیما به تیم نیاز دارد نه تیم به صدا و سیما. این جا اما برعکس است. اینجا علی رغم این که ما به صدا و سیما خدمات داده و دو ساعت از آنتن آن را با بهترین محتوا پر می کنیم و مخاطبانی داریم که تعدادشان از مخاطبان سریال های پخش شده هم بیشتر است باید به صدا و سیما خواهش کنیم.

 

انتظارمان از صدا و سیما فراتر از عقل و شعور نیست

تماشای بازی تراکتور در بهترین کیفیت ممکن، انتظار فراتر از عقل و شعوری نیست. ما می خواهیم از مشاهده بازی های تیم محبوب مان لذت ببریم. برای این خواسته باید از صدا و سیما خواهش کنیم. در سوابق که ریز شدم متوجه شدم که یک بار پیگیر موضوع شده بودیم که مشکل را واحد سیار اعلام کرده بودند. باشگاه اعلام آمادگی کرده بود که این مشکل را حل کند ولی قبول نکرده بودند.

 

زنوزی آماده کمک به صدا و سیماست

آقای زنوزی حتی به من اعلام کردند که اگر در این زمینه هزینه ای هم قرار باشد صورت بگیرد، حاضر هستند وارد عمل شوند. بروکراسی اداری و نحوه نگاهی که مدیریت حاضر به فوتبال دارد باعث می شود که ندانیم سرانجام کار چه خواهد بود؟ البته هیچکدام این ها دلیل نمی شود که دست از تلاش برداریم.

دیدگاه‌ها