کد خبر : 1714675 | 29 مهر 1399 ساعت 14:00 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

حیرت زیدان؛ این حجم از انتقادات باورکردنی نیست

پس از شکست برابر کادیز انتقادات از زین الدین زیدان سرمربی رئال به اوج رسید.

حیرت زیدان؛ این حجم از انتقادات باورکردنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از وقفه بازی های ملی در زمین خود به مصاف کادیز رفت و در نهایت با یک گل شکست خورد. باخت به تیم تازه اولی شده، چیزی نبود که هیچ یک از هواداران رئال انتظارش را داشته باشند ولی تیم زین الدین زیدان بسیار کمتر از انتظارات ظاهر شد.

پس از مسابقه، انتقادات از هر طرف به سمت رئال و شخص زیدان شروع شد و حتی برخی رسانه های از تمایل باشگاه برای برکناری زیدان و جایگزینی مائوریسیو پوچتینو خبر دادند.

 

 

1533409

 

 

سرمربی فرانسوی اما از این حجم انتقادات حیرت زده است و باور نمی کند که پس از اولین شکست فصل اینچنین به او و تیمش حمله شود.

زیدان سال گذشته نیز شرایطی مشابه را پس از باخت به مایورکا تجربه کرد اما رئال پس از آن شکست پوست انداخت و در نهایت توانست با کمترین اشتباهات ممکن، فاتح لالیگا شود.

زیدان پس از شکست برابر کادیز نیز با بازیکنانش جلسه داشت و انتظار می رود خروجی این جلسه را در بازی فردا برابر شاختار و سپس شنبه برابر بارسا شاهد باشیم. 

 

 

1536479

 

 

در باشگاه رئال نیز مدیران کاملا پشت زیدان هستند و به وی اعتماد کامل دارند. آنها می دانند که فشار روی زیدان در شرایطی که تابستان هیچ بازیکن جدیدی خریداری نشد و باشگاه به خاطر مشکلات اقتصادی مجبور به فروش چند بازیکن نیز شد، چندان منطقی نیست. سران باشگاه اطمینان دارند که زیدان قادر است تیم را بار دیگر متحد کرده و به قهرمانی لالیگا هدایت کند.

 

 

دیدگاه‌ها