کد خبر : 1714678 | 29 مهر 1399 ساعت 15:54 | 20.7K بازدید | 1 دیدگاه

انتقادات را قبول می کنم

زیدان: هازارد باید برگردد و تمام فصل بازی کند

زین الدین زیدان معتقد است ادن هازارد باید برگردد و در شرایط سخت فعلی یک کمک بزرگ برای رئال باشد.

زیدان: هازارد باید برگردد و تمام فصل بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در نخستین بازی فصل خود در لیگ قهرمانان به مصاف شاختار دونتسک خواهد رفت. رئال بازی قبلی خود در لالیگا را با یک گل به کادیز واگذار کرده و زیر فشار تند انتقادات قرار دارد. کهکشانی ها فردا احتمالا سرخیو راموس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. سه امتیاز بازی فردا در آستانه ال کلاسیکو اهمیت بالایی دارد.

 

 

1536514

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی و در مورد ال کلاسیکو گفت:« تمرکز ما فقط روی بازی با شاختار است.»

 

حریف اوکراینی:« آنها تیمی خوب و باکیفیت هستند و هر چند غایبانی دارند ولی بازیکنان جانشین خوبی در این تیم هستند که باعث می شوند غیبت بازیکنان اصلی به چشم نیاید. شاختار تیمی بزرگ است و این را قبلا ثابت کرده است.»

 

انتقادات زیاد از ایسکو:« ایسکو قبلا هم نشان داده که بازیکن بزرگی است و به او تردیدی ندارم. شما از ایسکو حرف می زنید ولی روز بازی با کادیز همه بد بودیم. همه می خواهند تغییر کنند و ایسکو اولین نفر است. به او تردید ندارم. من انتقادات پس از بازی با کادیز را می پذیرم چون حق مان بود. خوب بازی نکردیم و باید انتقادات را قبول کرد.»

 

 

1536479

 

 

فوتبال فیزیکی تر در اروپا:« بله، فوتبال تغییر کرده و این یک واقعیت است. حالا جدیت و سختکوشی بیشتری وجود دارد. برای این مهم باید خوب و قوی تمرین کرد و همین کار را هم انجام می دهیم. من طرفدار چنین فوتبالی هستم؛ اینکه حریف را از همان جلو پرس کنیم، هرچند که کار ساده ای نیست و نیازمند قوای بدنی بالایی است.»

 

فقر گل در رئال:« رئال در مقاطع دشوار همیشه ثابت می کند که تیم خوبی است. می توانستیم تا به اینجا بهتر کار کنیم و بیشتر هم گل بزنیم ولی هیچ تیمی در این مقطع در شرایط خوب خود قرار ندارد. این شرایط به تدریج بهتر خواهد شد.»

 

 

1537171

 

 

غیبت راموس:« سرخیو همچنان مصدوم است و امروز تمرین نکرد. روی او ریسک نمی کنم ولی باید ببینیم چه خواهد شد. امروز نتوانست در تمرین گروهی حاضر باشد و برای او تا فردا صبر می کنیم.»

 

وضعیت هازارد:« مصدومیت او جدی تر از تصورات بود ولی کار روی چمن را شروع کرده است. من به کسانی که روی مصدومیت او کار می کنند، اطمینان تمام و کمال دارم. امیدوارم زودتر او را در اختیار داشته باشیم و دیگر مصدوم نشود. می خواهم برگردد و تمام فصل بازی کند.»

 

 

1535962

 

 

شانس قهرمانی رئال:« ما می دانیم چه تیمی هستیم اما خیلی تیم ها نیز می خواهند قهرمان چمپیونزلیگ شوند. هدف ما فتح این جام است و مطمئنم که روزهای سختی در انتظارمان هستند. برای این جام شور و انگیزه بالایی داریم.»

 

شرایط مشابه با سال گذشته وقتی رئال برابر مایورکا شکست خورد:« از دو بازی اخیر سه امتیاز گرفته ایم و نمی خواهم وارد جزئیات شوم. کاری که سال گذشته پس از شکست از مایورکا انجام دادیم، تغییر نخواهد کرد. ما همیشه خودمان را برای پیروزی آماده می کنیم. برخی مواقع موفق می شویم برخی مواقع هم خیر.»

دیدگاه‌ها