کد خبر : 1714684 | 29 مهر 1399 ساعت 16:20 | 34.6K بازدید | 9 دیدگاه

کشمکش شفر و استقلال؛ 200 هزار دلار چه شد؟

با اینکه مدیران استقلال مدعی‌اند 200 هزار دلار به حساب وینفرد شفر واریز کردند اما این مربی آلمانی چنین موضوعی را تکذیب می‌کند!

کشمکش شفر و استقلال؛ 200 هزار دلار چه شد؟

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه استقلال این روزها باز کردن پنجره نقل وانتقالاتی تیم خود را در دستور کار قرار دادند و تلاش های زیادی در این باره انجام گرفته است. استقلالی‌ها برای باز کردن پنجره باید 600 هزار دلار مطالبات وینفرد شفر را پرداخت کنند.  در این خصوص روز گذشته اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در صفحه مجازی‌اش اعلام کرد 200 هزار دلار از مطالبات شفر را از طریق ترکیه به حساب او واریز کرده است.


خلیل زاده که خودش مدعی است شخصا به ترکیه رفته و این پول را واریز کرده، قرار است طی روزهای آینده نیز بخش دیگری را به حساب شفر بزند. البته ادعای خلیل زاده امروز با تکذیب وینفرد شفر مواجه شده است.


سرمربی آلمانی اعلام کرده تا ساعت 1 ظهر به وقت آلمان هیچ پولی به حسابش واریز نشده اما باشگاه قول داده تا فردا رسید انتقال پول را ارسال کند.


به نظر می‌رسد کشمکش میان استقلال و وینفرد شفر ادامه‌دار باشد. مدیران استقلال می‌خواهند هرطور شده رضایت این مربی آلمانی را دریافت کنند تا با پرداخت پول او پنجره نقل و انتقالات شان باز شود. در این مسیر با توجه به دیرکرد باشگاه استقلال البته مشکلات زیادی وجود دارد که باید طی روزهای آینده حل شود.

دیدگاه‌ها