کد خبر : 1714688 | 29 مهر 1399 ساعت 16:15 | 34K بازدید | 3 دیدگاه

نارضایتی پیرلو از خرید برزیلی جدید یوونتوس

آرتور ملو ستاره سابق بارسا هنوز نتوانسته آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس را به خود متقاعد کند.

نارضایتی پیرلو از خرید برزیلی جدید یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو تابستان امسال از بارسا با رقم 72 +10 میلیون یورو راهی یوونتوس شد. یوونتوس هم در عوض میرالم پیانیچ را به باشگاه کاتالان واگذار کرد. جدایی ملو از بارسا در نهایت با حرف و حدیث هایی همراه بود. او در حالی به یووه پیوست که هنوز فصل به اتمام نرسیده بود ولی پس از رسمی شدن انتقال، او از فهرست بارسا کنار گذاشته شد و کیکه ستین دیگر به وی میدان نداد تا آرتور هم برای بازی های لیگ قهرمانان حاضر به تمرین با بارسا نشود. 

 

 

1537148

 

 

آرتور اخیرا در بازی یوونتوس برابر کروتونه که با تساوی 1-1 همراه بود، برای اولین بار در ترکیب ثابت یوونتوس قرار گرفت اما گویا هنوز نتوانسته رضایت آندره آ پیرلو سرمربی تیمش را جلب کند.

 

 

1536649

 

 

پیرلو در مورد آرتور به دازن گفت:« آرتور ملو یک بازیکن خاص است. سبک و خصوصیات فوتبالی او اسپانیایی است و بسیار علاقه به ارسال پاس های کوتاه و تک ضرب دارد یعنی همان سبک ویژه بارسلونا.

ما در یوونتوس از او انتظارات متفاوتی داریم. او گاها خیلی کم به عمق نگاه می کند و بیشتر سعی می کند پاس های خود را به بازیکنان کناری اش بدهد. نیاز است در برخی موقعیت ها نیز سرعت عمل بیشتری به خرج بدهد. در این موارد روی او در حال کار کردن هستیم.»

 

دیدگاه‌ها