کد خبر : 1714702 | 29 مهر 1399 ساعت 17:50 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

جیمی کاراگر:

لیورپول مدافع لایپزیش را جایگزین فن دایک کند

جیمی کاراگر معتقد است لیورپول همین زمستان باید دایوت اوپامکانو را جایگزین ویرژیل فن دایک کند.

لیورپول مدافع لایپزیش را جایگزین فن دایک کند

به گزارش "ورزش سه"، با مشخص شدن جدیت مصدومیت فن دایک و طولانی بودن غیبت او این سوال برای هواداران مطرح شده که آیا لیورپول بدون او قادر به دفاع از عنوان قهرمانی اش خواهد بود؟

پیش از این مشخص بود که کورس قهرمانی این فصل با سه سال گذشته متفاوت است و خبر دوری چند ماهه ویرژیل فن دایک از میادین تنها باعث شد که تصویر آینده مبهم‌تر شود. او بازیکنی بود که لیورپول بیشتر از هرکس دیگری نباید از دست می‌داد. ضربه خطرناک جوردن پیکفورد می‌تواند سرنوشت نهایی فصل را تعیین کند- و عدم اخراج دروازه‌بان اورتون یکی از عجیب‌ترین اشتباهات کمک داور ویدیویی بود.

 

 

1537079

 

 

جیمی کاراگر اسطوره لیورپول معتقد است این باشگاه باید زمستان یک مدافع میانی جدید جذب کند و مدافع لایپزیش را هم پیشنهاد داد.

او به اسکای اسپورتس گفت:« خرید بعدی لیورپول باید یک مدافع میانی باشد و معتقدم این کار را هم باید همین زمستان انجام دهد. اینجا مدافعی داریم به نام دایوت اوپامکانو که خصوصیات مشابه فن دایک ندارد ولی همین حالا از بهترین مدافعان میانی دنیا محسوب می شود و رقم فسخ قراردادش هم بالا نیست.»

 

 

1490694

 

 

کاراگر ادامه داد:« ما در مورد ویرژیل فن دایک حرف می زنیم که باارزش ترین بازیکن لیگ برتر است. بله شاید بگویید کوین دی بروینه از او باارزش تر است ولی دی بروینه خیلی مصدوم می شود ولی فن دایک بسیار به ندرت مصدوم می شد و شاید در طول فصل بازی مهمی را از دست نمی داد. اگر فن دایک در طول فصل روی فرم بود، لیورپول قطعا از قهرمانی اش دفاع می کرد و از دست دادن او ضایعه بزرگی است.

اورتون سال 1986 سوتهال را به دلیل مصدومیت از دست داد و لیورپول توانست قهرمان لیگ شود. سال 1988 لیورپول آلن هانسن را از دست داد و آرسنال برنده لیگ شد. هانسن در زمان خودش ارزشی مثل فن دایک داشت. منچستریونایتد اریک کانتونا را به دلیل محرومیت چند ماه در اختیار نداشت و همان فصل بلکبرن قهرمان شد. سیتی فصل گذشته لاپورته را از دست داد و لیگ هم برایش از دست رفت.»

 

دیدگاه‌ها