کد خبر : 1714729 | 29 مهر 1399 ساعت 19:45 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره بایرن به قرار گرفتن مقابل تیم سابق

لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ می‌گوید که آنها باید با تمرکز کامل مقابل اتلتیکو مادرید قرار گیرند.

واکنش ستاره بایرن به قرار گرفتن مقابل تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از پیروزی در مسابقه ابتدای هفته خود مقابل آرمینیا بیلفیلد فردا شب با روحیه ای مناسب به استقبال اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت؛ دیدار مقابل تیم قدرتمند اتلتیکو مادرید که به طور قطع می‌تواند مسابقه ای سخت برای مدافع عنوان قهرمانی باشد.

 

 

1537242

 

 

لوکاس هرناندز بازیکنی است که فردا شب مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد چرا که او در تابستان سال 2019 از اتلتیکو مادرید راهی بایرن مونیخ شد. مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی در این باره گفت: " از ملاقات با هم‌تیمی‌های سابق خوشحال هستم اما چیزی که برای من در زمین مسابقه اهمیت دارد بایرن مونیخ است. ما می خواهیم در هر مسابقه پیروز شویم و این نگرش من است. نبود دیگو کاستا حس خواهد شد اما اتلتیکو بازیکنان خوب دیگری نیز در اختیار دارد. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 

بازی مقابل اتلتیکو مادرید همیشه دشوار است اما شما نمی توانید آنها را با زمان حضور من در آنجا مقایسه کنید. بازیکنان جدیدی به این تیم آمده اند و سیستم بازی شان نیز کمی تغییر کرده است. آنها هنوز از نظر دفاعی فوق العاده هستند و در جلوی زمین نیز خطرناک ظاهر می‌شوند. ما باید تمرکز خود را در برابر اتلتیکو حفظ کنیم."

 

لوکاس هرناندز در ادامه گفت: " من همیشه از دیگو سیمئونه سپاسگزارم چرا که کارهای زیادی برایم انجام داده است. من از اتلتیکومادرید جدا شدم چون به دنبال اهداف جدید و البته تجربه کردن یک فرهنگ تازه بودم. بعد از پشت سر گذاشتن یک سال سخت حالا می‌خواهم بدرخشم و نشان دهم که چه کارهایی می توانم انجام دهم.

 

 

1537241

 

 

قطعاً ما در فصل جدید هم یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستیم چراکه بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار داریم. رقابت زیاد و البته سالمی در تیم وجود دارد و ما می‌خواهیم موفقیت فصل گذشته را تکرار کنیم."

دیدگاه‌ها