کد خبر : 1714744 | 29 مهر 1399 ساعت 21:47 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال ستاره بارسا به منچستر‌یونایتد نهایی نشد؟

فرانس فوتبال می‌گوید توافق دو باشگاه بارسلونا و منچستریونایتد برای انتقال عثمان دمبله به اولدترافورد در تابستان نهایی شده بود اما مخالفت ستاره فرانسوی مانع از انجام آن شد.

چرا انتقال ستاره بارسا به منچستر‌یونایتد نهایی نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی سال 2017 بود که بعد از جدایی نیمار از بارسلونا و پیوستن این فوق ستاره برزیلی به پاری سن ژرمن، باشگاه کاتالانی در پی یافتن جایگزین برای او اقدام کرد و در این راستا وینگر فرانسوی دورتموند یعنی عثمان دمبله را به خدمت گرفت.

 

ستاره فرانسوی اما هیچ گاه نتوانسته طی فصول اخیر انتظارات هواداران را برآورده کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی و البته بلندمدت دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که باعث شده همواره شایعات زیادی در رابطه با علاقه بارسا به فروش این بازیکن مطرح شود.

 

 

1534892

 

 

دمبله اما در نقل و انتقالات تابستانی تا آستانه جدایی از بارسا و پیوستن به منچستر یونایتد نیز پیش رفت اما نهایتاً این انتقال منتفی شد. حالا و در همین رابطه فرانس فوتبال مدعی شده که در تابستان تمام توافقات لازم بین دو باشگاه بارسلونا و منچستریونایتد برای انتقال این وینگر فرانسوی به جمع شیاطین سرخ انجام شده بود اما خود دمبله با آن مخالفت و اعلام کرد قصد دارد به کارش در بارسلونا ادامه دهد.

دیدگاه‌ها