کد خبر : 1714749 | 29 مهر 1399 ساعت 22:50 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

واینالدوم: به خاطر فن دایک تا صبح نخوابیدیم!

جینی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول غیبت ویرژیل فن دایک را برای این باشگاه دشوار توصیف کرد.

واینالدوم: به خاطر فن دایک تا صبح نخوابیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در اولین هفته لیگ قهرمانان باید در هلند و آمستردام به مصاف آژاکس برود. فن دایک، مدافع هلندی مرسی سایدی ها دچار مصدومیت شدیدی شده و احتمالا این فصل را از دست خواهد داد. جینی واینالدوم در نشست خبری این دیدار تقابل با آژاکس را دشوار توصیف کرد.

 

جینی واینالدوم گفت: "مصدومیت ویرژیل فن دایک هنوز هم برای ما بسیار ناراحت کننده است. این مصدومیت در شرایطی غیرعادی رخ داد و هنوز هم برای ما بسیار دشوار است. همه بازیکنان هنوز هم احساس بدی نسبت به این آسیب دیدگی دارند. وقتی شنبه با بچه ها در مورد این اتفاق صحبت می کردیم، هیچ یک از بازیکنان به خاطر اتفاقاتی که برای فن دایک افتاد نخوابیده بودند. فن دایک برای تیم ما واقعا مهم است، او از زمان ورود به این باشگاه اهمیت خود را نشان داده است.

 

1534080

 

فن دایک همیشه عملکرد خوبی نشان داده و نه تنها در زمین، بلکه در رختکن نیز یک رهبر محسوب می شود. ما از زمان حضور فن دایک نتایج خوبی گرفته بودیم و حالا این به ما بستگی دارد که آیا بدون فن دایک هم می توانیم همچنان روند خوبی داشته باشیم یا نه. مصدومیت فن دایک اتفاق خوبی نیست، اما ما باید با این شراط کنار بیاییم.

 

دیدار مقابل آژاکس دشوار خواهد بود و حریف ما نمایش خوبی ارائه می دهد. در لیگ قهرمانان ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و ما از تجربه کافی در این رابطه برخورداریم و می دانیم که باید انتظار چه چیزی را در این رقابت ها داشته باشیم."

دیدگاه‌ها