کد خبر : 1714761 | 29 مهر 1399 ساعت 23:35 | 59K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت غیرمنتظره؛ پتر چک، دروازه‌بان چهارم چلسی شد

باشگاه چلسی اعلام کرد که نام پتر چک در فهرست 25 نفره این باشگاه برای رقابت های لیگ برتر قرار گرفت؛ در حالی است که او در سال 2019 از فوتبال خداحافظی کرده بود.

بازگشت غیرمنتظره؛ پتر چک، دروازه‌بان چهارم چلسی شد

به گزارش "ورزش سه"، پتر چک که بین سال های 2004 تا 2015 برای چلسی بازی کرد، بعد از 4 فصل حضور در آرسنال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به عنوان مشاور فنی در چلسی مشغول به کار شد.

اما اکنون بعد از بیش از یک سال از اعلام بازنشستگی او، باشگاه چلسی او را در فهرست 25 نفره این فصل لیگ برتر قرار دارد. هرچند این اقدام از سوی باشگاه به عنوان تصمیمی احتیاطی توصیف شده است.

در بیانیه باشگاه چلسی آمده است:" پتر چک به عنوان دروازه ذخیره برای مواقع اضطراری در فهرست قرار گرفته است. این یک اقدام احتیاطی برای شرایط غیرمنتظره که ممکن است به دلیل کرونا پیش بیاید، در نظر گرفته شده است. او به عنوان بازیکن آزاد در فهرست قرار گرفته است."

 

1530677

 

1530675

چک از چند هفته قبل در تمرینات چلسی دیده شده بود اما لمپارد دلیل آن را تنها انتقال تجربه به دروازه‌بان‌های تیم عنوان کرده بود.

 

چک از چند هفته قبل در تمرینات چلسی حضور داشت و فرانک لمپارد، سمربی چلسی، مدتی پیش اعلام کرد که این دروازه بان باتجربه قصد دارد تجربیاتش را به سایر دروازه بان های تیم منتقل کند:" با شروع دوباره رقابت ها، ما در دوره شکننده ای قرار داریم و اینکه پتر با بقیه دروازه بان ها تمرین کند و تجربیاتش را به آنها انتقال بدهد، چیز فوق العاده ای است. او تمرین می کند تا آمادگی اش را حفظ کند و این برای خودش و سایر دروازه بان ها اتفاق خوبی است."

چلسی برای پست دروازه بانی کپا آریسابالاگا، ویلی کابایرو و ادروارد مندی را نیز در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها