کد خبر : 1714763 | 29 مهر 1399 ساعت 23:58 | 78.9K بازدید | 0 دیدگاه

کارت قرمز در بدترین زمان ممکن

پیکه-رونالدو؛ دوئل بزرگی که کنسل شد (عکس)

جرارد پیکه با اخراج در بازی امشب مقابل فرانس واروش بازی حساس مقابل یوونتوسِ کریس رونالدو را از دست داد.

پیکه-رونالدو؛ دوئل بزرگی که کنسل شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  68 دقیقه از بازی بارسا و فرانس واروش در نوکمپ گذشته بود که تیم مجار به یک پنالتی دست یافت.

فرار انگوئن و تک به تک شدن او با گلر بارسا باعث شد تا جرارد پیکه با گرفتن پیراهن مانع ضربه زنی او شود. انگوئن ضربه خود را به بیرون زد ولی داور اعلام پنالتی کرد و بلافاصله نیز پیکه را با نشان دادن کارت قرمز اخراج کرد. 

 

 

1537303

 

1537304

 

به این ترتیب پیکه بازی حساس 7 آبان برابر یوونتوس را از دست خواهد داد. دیداری که در تورین برگزار می شود. 

مدافع بارسا در تمام طول بازی با انگوئن در چالش بود و ستاره سیه چرده فرانس واروش چند بار نیز توانست از کمند پیکه رها شود و بالاخره زهر خود را به ستاره سرشناس کاتالان ریخت.

 

 

1537344

 

 

 


محرومیت پیکه خبر بسیار بدی برای رونالد کومان بود. او برای بازی هفته بعد با یوونتوس تنها دو مدافع میانی خود را در دسترس می بیند. کلمنت لنگله و رونالد آرائوخو تنها مدافعان میانی تخصصی بارسا برای بازی با یوونتوس و مصاف با کریستیانو رونالدو خواهند بود. کومان باید امیدوار باشد که لنگله در بازی با رئال مادرید دچار مصدومیت نشود. ساموئول اومتیتی دیگر مدافع بارسا همچنان مصدوم است و به یوونتوس نخواهد رسید.

 

 

1537345

 

 

رونالدو که فعلا به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه است؛ احتمالا بدون مشکل می تواند برابر بارسا به میدان برود و غیبت پیکه برای او نیز یک خبر خوب خواهد بود. رونالدو البته بارها سابقه بازی مقابل پیکه را دارد و معمولا مشکلی برای عبور از او و گلزنی به بارسا نداشت.

 

 

1537347

 

 

واکنش رونالد کومان سرمربی بارسا به اخراج پیکه نیز جالب بود. او در نشست خبری پس از بازی گفت:« همیشه دوست دارم بازیکنانم در دسترس باشند. معتقدم کارت قرمز برای او تنبیه سختی بود. پنالتی و اخراج به نظرم تصمیم سختی از سوی داور بود. تیم اما ده نفره نیز خوب بازی کرد.»

 

دیدگاه‌ها