کد خبر : 1714764 | 30 مهر 1399 ساعت 00:18 | 32.9K بازدید | 2 دیدگاه

بارسلونا 5-1 فرانس واروش: آتش‌بازی 10 نفره

بارسلونا در اولین دیدارش در مرحله گروهی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ، با نتیجه 5-1 فرانس واروش را شکست داد.

بارسلونا 5-1 فرانس واروش: آتش‌بازی 10 نفره

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که بیش از 20 دقیقه را به دلیل اخراج جرارد پیکه، 10 نفره بودند، در نهایت با گلزنی لیونل مسی (پنالتی)، آنسو فاتی، فیلیپ کوتینیو، پدری و عثمان دمبله به یک پیروزی پرگل رسیدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 10، روی پاس خوب سیویچ، این انگوئن بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت؛ ضمن اینکه داور هم لحظاتی بعد اعلام آفساید کرد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17، چیزی نمانده بود که مسی با یک ضربه هوشمندانه دروازه حریف را باز کرد اما دیبوش با یک واکنش به موقع، دروازه فرانس واروش را نجات داد.

سه دقیقه بعد، این بار انگوئن با یک پاس خوب، ایسائل را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه تماشایی او به تیر دروازه بارسا برخورد کرد تا همچنان نتیجه بدون گل دنبال شود.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 25 بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شد. مسی که پا به توپ وارد محوطه جریمه فرانس واروش شد، با خطای کوواچیچ سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

خود مسی پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم اینکه دیبوش جهت ضربه را درست تشخیص داد اما توانست توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

بعد از این گل، باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و بعد از اینکه فاتی و ترینکائو در دقایق 36 و 39، دو موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام آبی و اناری ها در دقیقه 42 به گل دوم رسیدند. روی ارسال فرانکی دی یونگ بود که آنسو فاتی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1537339

 

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان دو گل به سود بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسیدند. روی یک حمله تیمی بود که با پاس فاتی، این بار کوتینیو در سمت راست محوطه جریمه فرانس واروش صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1537340

 

بازیکنان مهمان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 60، صاحب موقعیت شدند اما این بار هم ضربه ایسائل راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.

حملات فرانس واروش ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 68، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. انگوئن با یک فرار دیدنی، وارد محوطه جریمه بارسا شد و پیکه در تلاش برای متوقف کردن او، مرتکب خطای پنالتی شد که یک کارت قرمز را هم برای او به همراه داشت. خاراتین پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دادن نتو، اختلاف را به دو گل کاهش داد.

تیم میهمان که با این گل کمی امیدوار شده بود، به حملاتش ادامه داد اما این بارسا بود که در 10 دقیقه پایانی، دو بار دیگر به گل رسید. ابتدا در دقیقه 82، روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس دمبله، پدری صاحب موقعیت شد و حساب کار را 4-1 کرد.

اما این هم پایان کار نبود و در دقیقه 89، مسی در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او را دمبله تبدیل به گل پنجم بارسلونا کرد.

بارسا این فرصت را داشت که در ثانیه های پایانی به گل ششم برسد اما دیبوش ضربه مسی را دفع کرد و در نهایت بازی با نتیجه 5-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها