کد خبر : 1714769 | 30 مهر 1399 ساعت 00:22 | 32K بازدید | 4 دیدگاه

پی اس جی 1 - 2 یونایتد؛ پاریس خانه شیاطین است

پاری سن ژرمن در خانه خود با نتیجه 1-2 مقابل منچستریونایتد تن به شکست داد.

پی اس جی 1 - 2 یونایتد؛ پاریس خانه شیاطین است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که فصل قبل فینالیست شده بودند، امشب در خانه نمایش خوبی ارائه ندادند و با خوش شانسی نیز به گل تساوی دست یافتند. اما در نهایت مارکوس راشفورد در دقایق پایانی گل برتری یونایتد را به ثمر رساند.

 

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13 و با ضربه فنی آنخل دی ماریا از پشت محوطه می توانست به گل برسد، اما داوید دخیا عکس العمل درخشانی نشان داد.

 

1537327

 

دو دقیقه بعد پی اس جی باز هم صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه کیلیان امباپه در دهانه دروازه روی ارسال لایوان کورزاوا با مهار داوید دخیا همراه شد.

 

اما در دقیقه 21 و با خطای دیالو روی آنتونی مارسیال این یونایتد بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه اول برونو فرناند توسط کیلور ناواس مهار شد، اما دروازه بان کاستاریکایی از خط جلوتر آمده بود و پنالتی تکرار شد. برونو فرناندز این بار خلاف جهت حرکت ناواس موفق به گلزنی شد.

 

1537276

 

در اواخر نیمه اول برونو فرناندز این بار با ضربه ای محکم از پشت محوطه دروازه پاری سن ژرمن را تهدید کرد، اما کیلور ناواس با مهاری تماشایی توپ را دور کرد.

 

در دقیقه 42 و در شلوغی مقابل دروازه پاریس، ضربه مارکوس راشفورد راهی به دروازه ناواس نیافت و نیمه نخست با برتری 0-1 منچستریونایتد به اتمام رسید.

 

کیلیان امباپه در همان ابتدای نیمه دوم با حرکتی انفرادی از سمت چپ می توانست به زببایی دروازه یونایتد را باز کند، اما ضربه فنی او با مهار تماشایی داوید دخیا همراه شد و این فرصت از دست رفت.

 

اما در دقیقه 57 پاری سن ژرمن به شکلی عجیب به گل رسید. روی ارسال کرنر از سمت چپ بود که مارسیال به شکلی حیرت انگیز و با یک ضربه سر اشتباهی دروازه خودی را گشود و بازی به تساوی رسید.

 

1537329

 

1537328

 

دقایقی بعد خود مارسیال در تلاش برای جبران اشتباه ویرانگرش تا آستانه زدن گل دوم منچستریونایتد پیش رفت، اما ضربه سر او با اختلاف کمی از بالای دروازه خارج شد.

 

در دقیقه 68 مارکوس راشفورد پشت محوطه پاریسی ها صاحب فرصت خوبی برای زدن گل برتری یونایتد شد، اما ضربه او در آستانه ورود به دروازه توسط ناواس دور شد.

 

در دقیقه 79 و با ضدحمله سریع یونایتد باز هم این تیم تا آستانه باز کردن دروازه پاری سن ژرمن پیش رفت، اما ضربه زمینی راشفورد با عکس العمل خوب کیلور ناواس همراه شد.

 

اما در دقیقه 87 یونایتد به گل دوم هم دست یافت. روی پاس پل پوگبا، راشفورد در سمت چپ و پشت محوطه صاحب فرصت شده و ضربه زمینی او بعد از برخورد به دیرک دروازه تبدیل به گل دوم یونایتد شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و یونایتد با برتری 1-2 راهی خانه شد.

دیدگاه‌ها