کد خبر : 1714785 | 30 مهر 1399 ساعت 00:41 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل لاتزیو مقابل دورتموند (عکس)

لاتزیو روند پیروزی‌های دورتموند را قطع کرد و توانست با نتیجه 3-1 این تیم را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نخست فصل جدید مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های لاتزیو ایتالیا و دورتموند آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در استادیوم المپیکو رم مقابل هم قرار گرفتند.

 

در دقیقه ۶ اشتباه در خط دفاعی دورتموند توپ را به بازیکنان لاتزیو رساند تا حمله سریعی از جناح چپ تدارک ببینند و روی پاس در عرض خواکین کورئا و ضربه چیپ دیدنی چیرو ایموبیله گل اول را به ثمر رسانند و این بازیکن دروازه تیم اسبق خود را باز کند.

 

زنبورها سعی داشتند خیلی زود و در دقیقه ۱۲ روی ارسال سانچو از کرنر به گل برسند که ضربه سر خطرناک لوکاس پیشچک را استراکوشا از زیر طاق دروازه بیرون کشید و مجددا راهی کرنر کرد.

 

ماروین هیتس در دقیقه ۱۴ شوت روی پای ایموبیله را دفع کرد و اجازه زدن گل دوم را به لاتزیو نداد و در آن سمت زمین هم استراکوشا باز هم با یک واکنش خوب در دقیقه ۲۱ منجی دروازه تیمش شد و اجازه نداد توماس مونیه در موقعیت تک به تک دروازه او را باز کند.

 

در دقیقه ۲۲ کورئا حرکت تند و تیزی از میانه زمین انجام داد و روی اشتباه هوملس در موقعیت تک به تک قرار گرفت که شوت او را هیتس با واکنش خوبی به کرنر فرستاد، اما در ادامه ارسال لوئیز آلبرتو از کرنر و ضربه سر لوئیز فیلیپه را دروازه‌بان دورتموند به اشتباه به عقب دفع کرد تا دومین گل را برابر لاتزیو دریافت کند.

 

نیمه اول با برتری ۲ بر صفر لاتزیو به پایان رسید، اما دورتموند که به دنبال کم کردن اختلاف بود، در دقیقه ۷۱ روی ارسال زمینی رینا تعویضی از جناح راست زمین و شوت تماشایی ارلینگ هالند گل اول را به ثمر رساند.

 

امیدواری زنبورها برای جبران نتیجه خیلی زود از بین رفت و در دقیقه ۷۶ ایموبیله با پاس به مقابل دروازه دورتموند آکپا را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با شوت سرضرب گل سوم لاتزیو را بزند.

 

در ادامه تلاش دورتموند برای زدن گل ثمری نداشت تا لاتزیو به برتری ۳ بر یک خانگی در نخستین بازی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و بالاتر از کلوب بروژ که به پیروزی ۲ بر یک مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ رسید، در صدر جدول گروه F قرار بگیرد.

 

1537362

 

1537363

 

1537364

 

1537365

 

 

دیدگاه‌ها