کد خبر : 1714788 | 30 مهر 1399 ساعت 02:14 | 120.5K بازدید | 2 دیدگاه

حمله به جمی کرگر و پرخاش به منتقدین

خشم کلوپ در نشست خبری: تو خبرنگاری؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به سوال یک خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل آژاکس، واکنش تندی نشان داد.

خشم کلوپ در نشست خبری: تو خبرنگاری؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها فردا شب در اولین دیدارشان در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان، در حالی در آمستردام مقابل آژاکس قرار می گیرند که ویرژیل فن دایک و تیاگو آلکانتارا را در اختیار ندارند.

قرمزها در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر موفق به پیروزی نشدند. آنها پیش از دیدارهای ملی با نتیجه عجیب 7-2 مغلوب استون ویلا شدند و این هفته هم در دربی مرسی ساید مقابل اورتون به تساوی 2-2 رضایت دادند. در این دیدار بود که فن‌دایک در برخورد با جوردن پیکفورد از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و ادامه فصل را از دست داد. غیبت این مدافع هلندی ضربه بزرگی برای تیم کلوپ محسوب می شود اما این مربی آلمانی دوست ندارد توانایی های تیمش دست کم گرفته شود. در نشست امروز، یک خبرنگار از کلوپ پرسید:" آیا بدون فن دایک و تیاگو در برابر آژاکس شانسی دارید؟" و همین سوال، خشم مربی قرمزها را به همراه داشت.

البته شاید نمی‌شد از ماهیت عجیب و غریب چنین پرسش  صریحی از مربی تیمی که به طور همزمان عناوین قهرمانی در لیگ های جهانی، اروپا و لیگ برتر را در اختیار دارد گذشت اما به‌هرحال منظور خبرنگار حالت خاصی بود که لیورپول بعد از مصدومیت شدید بهترین مدافع جهان دچار آن خواهد شد. در حال حاضر حتی در میان هواداران سرسخت قرمزها احساس ناامیدی وجود دارد و موجی از بدبینی در میان کارشناسان باتجربه علیه شانس قهرمانی آنها در لیگ (چه رسد به امیدهای اروپایی) در غیاب این رهبر دفاعی شکل گرفته‌است.

 

1537370

برخورد پیکفورد با فن‌دایک به اندازه‌ای شدید بود که گروهی خواستار محرومیت دروازه بان اورتون شدند.

 

کلوپ اما خشمگین شده بود. او باطعنه جواب داد: "آیا شانسی داریم؟ نه!"و سپس اشاره کرد که فن دایک ممکن است زودتر از شروع فصل آینده برگردد، همانطور که بسیاری حدس می زنند:"ما از دیروز می دانستیم که نایب کاپیتان ما که بهترین مدافع میانی در جهان است تا مدت زیادی برای ما بازی نمی کند. البته خواهیم دید که این غیبت چه مدت طول می کشدما بدون ویرژیل فن دایک و جوئل ماتیپ اینجا هستیم و شانس خودمان را امتحان خواهیم کرد.

ما چه کار می‌توانیم انجام بدهیم؟ مردم می‌توانند آنچه را که میخواهند بگویند که این یک دنیای آزاد است اما دقیقا سه هفته پیش بود که آن ها می‌گفتند ما در کسب عنوان قهرمانی لیگ، بی رقیب خواهیم بود. حالا یه هفته بعد ما (از نظر آن ها) کوچکترین بختی در هیچ تورنمنتی نداریم. این فوتبال است و این دنیای امروز است. باید آرامشمان را حفظ کنیم و به تلاش‌مان ادامه بدهیم؛ این کاری است که خواهیم کرد.

حالا عصبانیت یورگن کلوپ کاملا قابل لمس بود. او سپس اشاره ای به صحبت های مدافع سابق لیورپول جیمی کرگر کرد، چهره ای که به عنوان مفسر در شبکه اسکای کار می‌کند: "ممکن است کسی بخواهد به ما بگوید که ما در نقل و انتقالات تابستانی اشتباه کردیم. من فکر میکنم جیمی کرگر قبلاً هم به این موضوع اشاره کرده بود و به همین دلیل است که آنها مربی نیستند و به کار دیگری مشغولند."

 

1537371

کلوپ که پس از دیدار مقابل آرسنال به روی کین حمله کرده بود، این بار به جمی کرگر، کاپیتان سابق لیورپول تاخت.

 

در حالی که لیورپول برای اولین بار بعد از سال 1996 آماده دیدار با آژاکس در مهم ترین رقابت سالیانه فوتبال در جهان است، تمرکز کلوپ بر این بود که چگونه با موقعیتی که در آن قرار دارد (غیبت بهترین مدافع وسط جهان) زودتر کنار بیاید. سخنان این مربی آلمان تند و پرخاشگرانه اما برای هواداران لیورپول تسکین دهنده بود. آن ها پیش خود فکر کردند که تیم، راهی برای خود پیدا خواهد کرد و قطار لیورپول در این فصل قطعا از ریل خارج نشده است.

کلوپ سپس گفت: "همه دارند لذت می‌برند، نگاه کنید این شب لیگ قهرمانان اروپاست! ببینید لیورپول چگونه کار خودش را انجام خواهد داد. به شما قول می‌دهم هیچ بهانه ای برای هیچ چیزی نداشته باشم و ما تلاش‌مان را خواهیم کرد.

چرا من باید فکر کنم که پسرانم نمی‌توانند با این شرایط کنار بیایند. معنی بعضی از سوال هایی که شما می‌پرسید این است که ما در آینده با مشکلاتی دست و پنجه نرم خواهیم کرد اما واقعا من حتی علاقه ای ندارم که به شما ثابت کنم دارید اشتباه می‌کنید. تنها چیز مورد علاقه من، بهترین برای لیورپول و بازیکنانم است. این همان چیزی است که امتحانش می‌کنیم و البته امیدوارم نتایج ما در چند هفته آینده آرام‌تان کند، اگرچه هیچ قولی نمی‌دهم."

دیدگاه‌ها